در شرایطی که استقلال تا خرخره درگیر بحران مالی است و بازیکنی مثل ساموئل به خاطر 200 تا 300 میلیون تومان اختلاف دارد از دست استقلال می رود،مصاحبه علی امیری حیرت آور است.

جام ورزشی،باور کردنش هنوز هم دشوار است اما علی امیری  در مصاحبه اش حرف هایی زده که نمی توانی از کنارش بی تفاوت عبور کنی.این هم حرف های امیری:

ما به کریم انصاری‌فرد پیشنهاد کردیم که دو برابر پولی که پرسپولیس به او می‌دهد، می‌دهیم اما او این پیشنهاد را رد کرد و گفت: نسبت به پرسپولیس تعصب دارد و نمی‌خواهد هواداران را برنجاند، واقعاً باید مجسمه چنین بازیکنانی را در سردر این باشگاه‌ها ساخت.

استقلال یک سال تمام پز داد که به بازیکن پورشه و مبلغ بالا نداده.حالا چه شده که سمبل پورشه گرفتن و پول زیاد گرفتن از طرف همین تیم با دوبرابر مبلغ دعوت به همکاری شده؟استقلال که پول ندارد و برای هر یک ریال پرداختی باید به هزار جا رو بزند،چطور به مهاجم پرسپولیس بیش از دو میلیارد پرداخت کرده؟

از طرف دیگر حالا که قرار است مجسمه بازیکنانی که پیسنهاد رقیب را رد می کنند سر در باشگاه زده شود بهتر است اقای امیری مجسمه مجتبی جباری را هم سفارش بدهد تا سر در باشگاه استقلال بزنند چرا که او هم پیشنهاد رقیب را ردکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)