پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: دوست داشتیم در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس بازی نکنیم.

رحیم ایرانیان در مورد قرعه‌کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر گفت: دوست داشتیم در بازی اول با پرسپولیس روبه‌رو نمی‌شدیم اما به هر حال قرعه‌کشی است و هر احتمالی در آن وجود دارد. پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئناً بازی اول هم برای ما و هم برای آنها سخت است. تلاش می‌کنیم از شروع لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: قرعه‌کشی منظم برگزار شد و شرایط خوبی وجود داشت، نمی‌توانیم صحبت خاصی انجام دهیم و تابع قانون و مقررات هستیم، باید با همه تیم‌ها بازی کنیم، هیچ تیمی از دیگری شناخت ندارد و همه از برنامه راضی هستند.

سرپرست نفت تهران با اشاره به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی به شکلی باشد که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا متضرر نشوند، هر نماینده ایران که بتواند نتیجه خوبی بگیرد باعث سربلندی ایران است. امیدوارم نه تیم‌های حاضر در لیگ و نه تیم‌های حاضر در آسیا صدمه نخورند و با یک برنامه‌ریزی دقیق، تمام موارد در برنامه لیگ دیده شود.

ایرانیان در مورد اینکه قرعه‌کشی لیگ برتر به صورت تصادفی برگزار شد خاطرنشان کرد: بدون شک سازمان لیگ دوست ندارد از هیچ تیمی حقی ضایع شود، به همین خاطر آنها تمامی شرایط را درنظر می‌گیرند تا برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند. بحثی وجود ندارد و با قدرت در مسابقات امسال حاضر می‌شوند.

سرپرست نفت تهران در پاسخ به این سؤآل که آیا مشکلی برای میزبانی مقابل استقلال و پرسپولیس در خانه ندارید عنوان کرد: ما در ورزشگاه تختی از حریفان‌مان میزبانی می‌کنیم، مسئولان تختی قول دادند تمامی امکانات فراهم شود تا مشکلی به وجود نیاید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)