پرسپولیس نیوز : روزنامه ایران ورزشی در ادامه فعالیت کثیف خود علیه باشگاه پرسپولیس در شماره امروزش اتهام تبانی به این باشگاه وارد کرد!

این روزنامه که در یک سال اخیر روند تخریب و اتهام به باشگاه پرسپولیس را از روی جلد گرفته تا صفحات داخلی بدون وقفه پیگیری کرده است در جدیدترین دروغ پراکنی خود علیه این باشگاه در مطلبی تحت عنوان «چراغانی کوچه پرسپولیس برای مدیرعامل بازنده! آخرین نمونه از غش کردن» ، باشگاه راه آهن را متهم به پذیرش شکست مصلحتی برای صدرنشینی پرسپولیس کرده است.

 

استدلال این روزنامه برای توجیه اتهام خنده دار شکست مصلحتی پیشنهاد بابک زنجانی مالک راه آهن برای خرید باشگاه پرسپولیس بوده است.

 

گویا سردبیر و نویسنده این روزنامه زمان دفع توپ سرکش بهادر عبدی از زیر طاق دروازه توسط نیلسون و یا حملات پردامنه راه آهن تا دقیقه 95 برای جبران نتیجه و به تساوی کشیدن بازی کور تشریف داشته اند و یا خودشان را به خواب زده بودند و یا اینکه از قبل محتوای تحلیل مضحک فردای خود را آماده کرده بودند و بر حسب جریان بازی توانایی تغییر آن را نداشته اند!

 

ایران ورزشی و یا به عبارت بهتر ایران بی ارزشی در ادامه می نویسد: «در هيچ جاي دنيا رسم و معمول نيست كه صاحب يك تيم (راه‌آهن) در همان فصل در حال برگزاري ليگ، از خريد يك تيم ديگر (پرسپوليس) صحبت كند و عجيب‌تر اينكه مديرعامل تيم روبرو (رويانيان) اين خبر را رسما و 24 ساعت بعد از برد تيمش (پرسپوليس مقابل راه‌آهن) اعلام كند. اين يك تخلف آشكار ديگر در فوتبال ايران است ولي در فوتبالي كه هر اتفاقي در آن ممكن است اينگونه باختن و خريدن تيم برنده و صدرنشين ليگ، حتي يك افتخار هم محسوب مي‌شود. ولي اگر اين ماجرا در هر جاي ديگري رخ مي‌داد، تبعات قابل پيگيري را از سوي فيفا داشت. مسلما اينجا بايد دايي از اتقاقات صحبت كند اما او سكوت مي‌كند و به جاي او رويانيان از آمدن زنجاني حرف مي‌زند. »

 

گویا دوستان کلا از فضا وارد ایران شده اند و نمونه های بسیار داخلی و خارجی مالکیت همزمان تیم ها را ندیده اند و نشنیده اند ، که بزرگترینش تیم های تحت هدایت حسین هدایتی بوده است. این بار که تنها یک پیشنهاد و «ابراز علاقه» برای رسیدن به مالکیت پرسپولیس مطرح شده تنها از تراوشات یک ذهن بیمار می تواند چنین امری تخلف آشکار قابل پیگیری از سوی فیفا تلقی شود!

 

سوال اصلی این جاست باشگاه پرسپولیس که گاهی به خاطر کوچکترین مسائل مدیریتی پای شکایت نامه علیه برخی رسانه ها را امضا می کند چرا تا کنون علیه اتهامات سنگین ، واضح و علنی و پرشمار این روزنامه علیه پرسپولیس سکوت اختیار کرده و سوال مهم تر اینکه این روزنامه با بودجه دولت و به عبارت بهتر پول مردم چطور به این راحتی می تواند دست به اتهام زنی بی سند و مدرک در خصوص افراد مختلف زده و با احساسات مردم بازی کند.

 

در گذشته نیز در مطلبی تحت عنوان آقای «ایران ورزشی» پرسپولیس دشمن شما نیست ، دست بردارید! به فعالیت های مخرب این روزنامه اشاره کرده بودیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)