تیم ملی ایران که با ترکیبی دور از انتظار و نمایشی ضعیف مقابل کنیا در ورزشگاه خانگی عقب افتاده بود با دو گل موفق به بازگشت به بازی شد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20:30 امروز (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه، در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی کنیا صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

ستارگان هارامبی که حدود یک سال و پنج ماه بود به میدان نرفته بودند، در دقیقه 51 به لطف درخشش مایکل اولونگا به گل رسیدند و به پیروزی هم نزدیک شدند. با این حال گلزنی محمد محبی و رامین رضاییان در دقایق 76 و 84 سبب شد امیر قلعه‌نویی طی دومین مقطع سرمربیگری خود در رده ملی، برای اولین بار طعم پیروزی را بچشد.

ایران در نیمه اول بدون بازیکنان پرسپولیسی وارد زمین شد اما در نیمه دوم ترابی و سرلک وارد زمین شدند. وحید امیری فرصت بازی پیدا نکرد و علیرضا بیرانوند هم از فهرست تیم خط خورد.

ترکیب ایران: پیام نیازمند (46 – سید حسین حسینی)، آرمین سهرابیان، محمد حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی (46 – رامین رضاییان)، احسان حاج صفی (62 – امید نورافکن)، محمد کریمی ‌(46 – میلاد سرلک)، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش (46 – مهدی ترابی)، محمد محبی و شهریار مغانلو (1+90 – رضا اسدی)

ترکیب کنیا: پاتریک ماتاسی، آموس نوندی، برایان ماندلا، جوسف اوکومو، اریک اوما، تدی آکومو، ریچارد اودادا، ویکتور اومونه، دوک آبویا، ماسود جوما و مایکل اولونگا

دقیقه 51: مایکل اولونگا پس از عبور ساده از سد آرمین سهرابیان، در محوطه جریمه ایران با کنعانی‌زادگان و حسین حسینی روبرو شد که توپ را به گوشه دروازه ایران شلیک کرد تا گل اول تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 76: ارسال ضربه ایستگاهی رضاییان با ضربه سر محبی همراه شد و گل تساوی ایران را رقم زد.

دقیقه 84: پاس رو به جلوی امید نورافکن روی ضربه ایستگاهی به رامین رضاییان رسید. مدافع تیم ملی ایران تلاش کرد دروازه را مستقیماً باز کند که ماتاسی نتوانست دفع موثری داشته باشد و توپ با اشتباه سنگربان کنیا و برخورد به او به صورت اتفاقی تبدیل به گل به خودی شد و وارد دروازه این تیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)