تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند در نخستین بازی خود در تورنمنت کافا به پیروزی برابر تیم افغانستان دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت کافا که به میزبانی قرقیزستان برگزار می شود، عصر امروز به مصاف تیم ملی افغانستان رفت و ۶ بر یک به پیروزی رسید.

سردار آزمون(۲۹)، مهدی طارمی(۲۱، ۲۸ – پنالتی و ۵۱)، علیرضا جهانبخش(۴۵) و رضا اسدی(۶۷) برای تیم ملی ایران گل زدند. تنها گل تیم افغانستان هم در دقیقه ۵۷ روش شوت غافلگیرکننده و سرکش فرشاد نور به ثمر رسید.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابتهای جام ملت های آسیا آماده می کند، در این دیدار با پیام نیازمند(۷۶ حسین پورحمیدی)، احسان حاج صفی(۶۸ مهدی ترابی)، صادق محرمی(۶۴ رامین رضاییان)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش(۶۸ مهدی قایدی)، محمد محبی، سردار آزمون(۵۵ رضا اسدی) و مهدی طارمی(۵۶ سعید مهری) به میدان رفت.

ملی پوشان کشورمان در ۲۰ دقیقه اول این دیدار نتوانستند خطر جدی روی دروازه حریف نه چندان مطرح خود ایجاد کنند اما از این دقیقه به بعد شرایط بهتر شد و مقدمات گلباران افغانستان با دو گل پشت سر هم سردار و طارمی فراهم شد.

در نیمه دوم ملی پوشان توانستند دروازه حریف را باز کنند اما روی یک غافلگیری دروازه خود را باز شده دیدند تا از تیم ملی افغانستان گل بخورند. فرشاد نور روی خطایی که نزدیک به خط محوطه جریمه صورت گرفته بود با شوتی تماشایی و ضربه ای محکم دروازه پیام نیازمند را باز کرد.

دقایق پایانی و با تعویض هایی که امیر قلعه نویی انجام داد، عطش و انگیزه ملی پوشان برای رسیدن به گل تا حدودی فروکش کرد تا در نهایت تیم ملی ایران نخستین دیدار خود در این تورنمنت را با برد قابل پیش بینی برابر افغانستان به پایان برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)