پرسپولیس نیوز :  ایمان صادقی بالاخره بعد از حواشی زیاد بالاخره با خونه به خونه قرارداد امضا کرد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره جدایی از پرسپولیس گفت: جدایی اصلا خواست من نبود و این تصمیمی بود که باشگاه به درخواست برانکو گرفت. دوست داشتم با پرسپولیس ادامه بدهم چون تازه داشتم بازی می‌کردم و جا می‌افتادم و اصلا راضی به جدایی نبودم اما از طریق باشگاه متوجه شدم سرمربی تیم من را نمی‌خواهد. برانکو گفته صادقی جوان است و باید بازی کند.
صادقی گفت: بعد از بازی با استقلال خوزستان در حالی که هنوز در شادی برد دلچسب تیم بودم و هنوز به خانه نرسیده بودم، از طرف باشگاه گفتند اگر پیشنهادی دارم، بررسی کنم. این خبر واقعا برایم شوکه کننده بود. باشگاه به من پیشنهاد نداد و در واقع من را مجبور کردند بروم.
او در پاسخ به این سوال که چه زمانی با خونه به خونه به توافق رسید و آیا منطقی است از تیمی مثل پرسپولیس راهی لیگ یک شود، گفت: شنبه شب که می‌خواستم از مشهد به تهران برگردم، با مسئولان خونه به خونه صحبت کردم و توافق نهایی یکشنبه حاصل شد. البته من از چند تیم لیگ برتری مثل پدیده، ملوان و استقلال اهواز هم پیشنهاد داشتم اما به دو دلیل قبول نکردم؛ اول اینکه واقعا نمی‌خواستم جلوی پرسپولیس بازی کنم و به جز این مسئله شرایط این تیم‌ها در جدول و از نظر مالی برایم خوب نبود.
کمی بعد از انتقال صادقی، سوشا مکانی دچار مشکلات حاشیه‌ای شد و پرسپولیس عملا بدون دروازه‌بان است. صادقی در این‌باره گفت: همانطور که گفتم این انتقال تصمیم باشگاه بود و من هیچ‌گونه دخالتی در آن نداشتم و حتی بعد از اتفاقاتی که برای سوشا افتاد خودم با باشگاه صحبت کردم و پیشنهاد دادم که در تیم بمانم اما مسئولین باشگاه به دستور برانکو تصمیم خود را گرفته بود و باز هم علی‌رغم این اتفاقات حاضر نشدند من در تیم بمانم و گویا نظر سرمربی تیم هم تغییر نکرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)