مرجع خبری پرسپولیس : ایمن زاید در شرایطی به عنوان بهترین بازیکن دربی هفتاد و چهار انتخاب شد که این انتخاب احتیاجی به نظرسنجی تلویزیونی نداشت اما از سوی دیگر بخش ورزشی سایت یاهو وی را به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی کرد!

 

نظرسنجی این هفته برنامه نود به انتخاب بهترین بازیکن دربی پنجشنبه اختصاص داشت که در آن ایمن زاید مهاجم پرسپولیس نفر برگزیده لقب گرفت.

 

 

 

فریدون زندی از استقلال و زاید از پرسپولیس کاندیدای این نظرسنجی بودند که از میان بیش از دو میلیون شرکت کننده زندی 25 درصد و زاید سه برابر او معادل 75 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

 

 

از طرف دیگر بخش ورزشی سایت یاهو ، چهارمین سایت پربازدید جهان این بازیکن را به عنوان بهترین بازیکن هفته جهان معرفی کرده است.

 

یاهو که در گزارش خود از دربی تهران 5 دقیقه به زاید تخفیف داده و پس از این بازی تیتر سه گل در پنج دقیقه را  انتخاب کرده بود ساعاتی پیش به نقل از بخش بین المللی سایت گل این بازیکن پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن هفته جهان معرفی کرده است.

 

پس از زاید ، فابیو بورینی از رم  ، دیدیه دروگبا از ساحل عاج ، تئوفانیس گکاس از سامسون اسپور ، فرناندو لورنته از اتلتیک بیلبائو ، فابریزیو میکولی از پالرمو  و رابین ون پرسی از آرسنال رده های بعدی بهترین بازیکن هفته را به دست آورده اند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)