توتی دو گل زد و رم توانست در خانه اینتر بردی مهم به دست بیاورد و به صدرنشینی ادامه دهد.

رم با درخشش فرانچسکو توتی به هفتمین برد پیاپی خود در سری آ رسید. آنها این بار اینتر را در سن‌سیرو بردند و البته نتیجه‌ای فوق‌العاده کسب کردند. رم البته از دقیقه 79 بازی را ده‌نفره ادامه داد.

رم با این برد با پنج امتیاز بیشتر از ناپولی – که یکشنبه با لیورنو بازی دارد – در صدر جدول قرار دارد و اینتر هم چهارم است.

پیش از مسابقه یک دقیقه سکوت به دلیل عزاداری برای درگذشتگان فاجعه قایق لامپدوسا برقرار شد.

رم بازی را عالی آغاز کرد و موقعیت‌های بسیار خوبی داشت.

فرانچسکو توتی در دقیقه 18 گل اول را زد. الساندرو فلورنتزی توپ را به ژروینیو سپرد. این بازیکن سابق آرسنال به توتی پاس داد و او سرضرب دروازه سمیر هاندانوویچ را با شوتی تماشایی باز کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و یک بار هم ضربه ریکی آلوارس از فاصله 20متری به تیر دروازه مورگان دسانکتیس برخورد کرد.

اینتر دست به حملات خوبی زد اما موقعیت‌هایش را از دست داد تا این که اینتر در دقیقه 40 گل دوم را هم دریافت کرد. ژروینیو که در سمت راست اینتر را آزار داده بود از استبان کامبیاسو گذشت و با خطای آلوارو پریرا سرنگون شد. به نظر می‌رسید خطا روی خط محوطه جریمه باشد اما داور اعلام پنالتی کرد و توتی با ضربه‌ای محکم این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

اما گل سوم هم به‌زودی از راه می‌رسید. پاس هوشمندانه توتی کوین استروتمن را روانه دفاع اینتر کرد و او سپس با پاسی زیبا توپ را به فلورنتزی سپرد تا او با شوت گل زیبایی را به ثمر برساند.

مردان والتر ماتزاری در نیمه دوم یک بار توپ را به تور رم رساندند اما داور اعلام کرد که آندره‌آ رانوکیا توپ را در حالی که در دستان دسانکتیس بوده با سر زده است.

رم هم در نیمه دوم موقعیت‌های بسیار خوبی داشت. یک اتفاق مهم در نیمه دوم خطای بی‌مورد و کودکانه بالتزارتی روی آلوارس بود که باعث شد با کارت زرد دوم در دقیقه 79 اخراج شود و مسابقه حساس هفته بعد با ناپولی را از دست بدهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)