پرسپولیس نیوز: استقلال تهران برخلاف جوسازی‌ها و اعتراضات متعدد بیشترین سود را از تصمیمات داوران در دو فصل اخیر برده است.

فصل گذشته استقلال به طرز عجیبی رکورد تعداد پنالتی در یک فصل تاریخ لیگ برتر که متعلق به خودش بود را شکست و با همین ضربات و بردهای حداقلی با یک پنالتی به مقام قهرمانی رسید.

امسال اما اعتراضات و جوسازی های این تیم به اوج خود رسیده است و تعداد بیانیه ها و مصاحبه های این تیم علیه داوری به هر یک ساعت یک بیانیه افزایش یافته است.

این در حالی است که با بررسی آمار پنالتی های لیگ برتر مشخص می شود این تیم بالاتر از تمام تیم ها صاحب عنوان بیشترین پنالتی گرفته شده برای یک تیم است. پنالتی هایی که بسیاری از آنها با زرنگی و شبیه سازی بازیکنان این تیم به دست آمده است و داوران از اعلام آن برای سایر تیمها به دلیل ناتوانی بازیکنان در ایفای نقش به طور تمام و کمال خودداری کرده اند.

در همین یکی دو هفته اخیر بود که بازیکن هوادار هنگام بالا آوردن پایش به مهدی قائدی هنگام عبور برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد اما عین همان صحنه با برخورد پای یامگا به مهدی عبدی در دربی پنالتی اعلام نشد. یا تکل بازیکن گل گهر روی پای مهدی ترابی در بازی گل گهر شبیه سازی تشخیص داده شد درحالی که صحنه های مشابه بسیاری دیگر برای استقلال پنالتی اعلام شد مانند بازی استقلال با تراکتور که این تیم یک بر صفر عقب بود و با دو پنالتی که هر دو روی قائدی اعلام شد دو بر یک برنده شده و به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

استقلال هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری صدرنشین جدول اعلام پنالتی لیگ برتر بوده است. با این توضیحات جدول زیر را مشاهده کنید با ذکر این نکته که فقط مربوط به لیگ برتر و شامل آمار جام حذفی نمی شود:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)