پرسپولیس نیوز : آن روز غم انگیز بد جور شرمنده ات شدیم. حواسمان پرت یک ناکامی دیگر بود.

داشتیم از عمق وجود حرص می خوردیم!! داشتیم به بختمان لعنت می فرستادیم. ذهن یاری نمی داد که باید صبور باشیم. باید به احترام همه خوبیهایت صبوری می کردیم. به زمین ناسزا می گفتیم و با زمان سر جنگ داشتیم. اصلا نمی دیدیم چقدر تنها داری بوسه بر گوشه های مستطیل سبز می زدی!
آن روز تلخ به همه چیز فکر کردیم جز خداحافظی تلخی که داشت روی نقطه کور چشممان رخ می داد. از آن روز به بعد بدجور شرمنده اخلاق خوبت شدیم ، بدجور!!

***

 

خیلی نوشتیم! هر روز بهانه نوشتن داشتیم. دائم این سوال را روی کاغذ نوشتیم که چرا؟! چرا با مهدی؟! او که مثل بقیه نبود. اصلا شبیه هیچ کس تو این فوتبال بی در و پیکر نبود. یک استثنا ، یک جنتلمن و البته یک فداکار. قدرشناس آن چیزی بود که در پرسپولیس بدست آورد. هر گز به تیم محبوبش پشت نکرد حتی وقتیکه اشکش را در آوردند! همیشه حرف دلش را فرو خورد و اجازه نداد تیزی حرفهای قلبش خراشی روی نام پرسپولیس بیاندازد. او تنها کسی بود که واقعا حق داشت از پرسپولیس و اعضایش انتقاد کند اما هرگز این کار را نکرد و با قلبی شکسته و البته قدمی آهسته از کنار پرسپولیس و آدمهایش گذشت. آخر چرا با او؟!
امروز هم باز این سوال را پرسیدیم. ناخواسته و غیر ارادی. می دانیم خودش دلش نیست چنین کلامی. اما چه کنیم که بدجور شرمنده اش شدیم. ما نگوییم خودش لام تا کام حرف نمی زند! شاید اینطوری از بزرگی اش دفاع کنیم. شاید!
***

حالا فرصتی است برای بدرقه کردنت. بدرقه در شان نامت. فرصتی است برای جبران! جبران آنچه بر دل و روحت گذشت. بازی با میلان بهانه است. گردهمایی این همه ستاره بهانه است. بهانه ای به نام مهدی. پنج شنبه دیدن ستاره های میلان هم برای ما بهانه است. می خواهیم با این همه بهانه فقط و فقط برای دیدارت بیاییم. بیاییم تا خداحافظی آخرین مرد را ببینیم. مردی از جنس پرسپولیس، مردی از جنس قلب ما هواداران.
***

برای پرسپولیس زحمت کشیدی برای فوتبال ایران هم خیلی زحمت کشیدی این بازی و هیاهوی ما تو استادیوم جواب این همه زحمت نیست و نخواهد بود. این بار می آییم تا غم رفتنت را بر دل بنشانیم و این بار شکوه خداحافظی را به تو ببخشیم. به این امید که کج رفتاری آخر همه ما را ببخشی. می خواهیم روزی باشکوه را برایت رقم بزنیم امیدواریم این آخرین تلاش ما را بپذیری.

 

اردلان بزرگ نیا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)