مرجع خبری پرسپولیس : کیست که نداند دایی نیازی به پول فدراسیون فوتبال ندارد اما بحث او حق خواهی است. سرمربی پرسپولیس بارها اعلام کرده زمانی که طلبش را از فدراسیون فوتبال بگیرد صرف امور خیریه خواهد کرد.

 

این روزها همه از ما می پرسند دایی چه نیازی به پول فدراسیون دارد که اینطور جو فوتبال را به حاشیه می کشاند و تمرکز پرسپولیس را به هم می زند؟ پاسخ روشن است، به طور قطع علی دایی هیچ نیازی به این پول ندارد اما بحث امروز، حق خواهی است، علی دایی حق خود می داند که احترامش را در این فوتبال نگه دارند.

 

سرمربی پرسپولیس بارها اعلام کرده طلبش از فدراسیون فوتبال را خرج امور خیریه خواهد کرد، اما دلیلی نمی بیند پولی که حق او بوده توسط کسانی که هیچ حقی بر گردن فوتبال ندارند برای امور نامشخص هزینه شود.

 

علی کفاشیان را همه می شناسند، مردی که با متد جدید «مدیریت خنده» روی صندلی مدیریت فوتبال ایران نشست و خیلی زود با رو شدن سایر متدهایش از جمله منشور اخلاقی مورد هجمه منتقدان و رسانه ها قرار گرفت. کفاشیان و دوستانش در فدراسیون فوتبال خیلی زود استقلال را از نهادهای مستقلی چون کمیته انضباطی و شورای استیناف گرفتند تا «مدیرت خنده» جریان مطلق و حاکم فوتبال باشد.

 

اظهارات کفاشیان پس از صدور حکم شورای استیناف نشان می دهد او پیشتر هم از برائت فدراسیون مطبوعش مطلع بود، با این حال مدیر خندان فوتبال ایران بی توجه به عواقبی که شکایت دایی به فدراسیون جهانی برای فوتبال ایران به دنبال دارد، فاتحانه و با همان لبخندی همیشگی فدراسیون فوتبال را فاتح قطعی این جدال می داند.

 

در همین اثنا با دیگر اسطوره فوتبال ملی ایران یعنی علی کریمی، به بهانه بی حرمتی به مسئولان ستاد منشور اخلاقی برخوردهایی صورت می گیرد تا با گوشه نشینی آخرین ستاره آسمان فوتبال ایران، معیارهای سخیف مدیران خندان فدراسیون بر فضای ظلمات فوتبال ایران حکم فرما شود.

 

از خود می پرسیم چطور است که همه آن هایی که عمری را در پی این فوتبال جان کنده اند با متد مدیریت خنده مشکل دارند، علی دایی منشور اخلاقی را مضحک می داند و کمیته انضباطی را وابسته تلقی می کند، کریمی برای منشور و ریا کاری های مرسوم ارزشی قائل نیست و محمد دادکان مسئولان فوتبالش را ناپاک ترین مدیران ممکن می داند.

 

بله؛ علی دایی به فیفا شکایت می کند و قطع به یقین حق را از فدراسیون نمونه (!) خواهد گرفت؛ تا حداقل برای یکبار هم که شده، جایی؛ حقی برای آن ها که که جان اشان را برای سربلندی فوتبال ایران گذاشتند قائل باشیم.

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)