مرجع خبری پرسپولیس : به بهانه اعتراض برخی بازیکنان پرسپولیس به عدم دریافت مطالبات.


1 – به گيرنده‌هاي خود دست نزنيد لطفا! هرگونه شباهتي بين يك گروه از بازيكنان پرسپوليس كه همه با هم يكدفعه ياد حقوق عقب افتاده‌شان افتاده‌اند و سر ناسازگاري برداشته‌اند با باند و باند‌بازي، تصادفي است. باور كنيد. از اين شباهت‌ها توي دنيا زياد پيش مي‌آيد. مثل شباهتي كه بعضي از سورچران‌هاي 300 و 400 ميليوني به فوتباليست‌ها دارند!
2 – برخلاف انتظارها، عليرضا نيكبخت واحدي كه استپ‌اش اواسط نيمه اول موجبات رقم خوردن گل دوم پاس را فراهم كرد و كلا بازي خوب پرسپوليس در همدان به همان دقايق كوتاهي منحصر مي‌شد كه نامبرده از زمين خارج شده بود، از خجالت سرخ نشد و بلافاصله پس از رسيدن به پايتخت، سراغ جيره و مواجب به تاخير افتاده‌اش را گرفت. جالب اينكه جناب واحدي تهديد كرده كه اگر «مايه» را به همين زودي‌ها نگيرد، تمرين را تحريم مي‌كند! اين خبر احتمالا پس از مدت‌ها به مثابه باد خنكي خواهد بود كه جهنم يك سال اخير هواداران پرسپوليس را تا حدودي تعديل مي‌كند! به هر حال جالبترين نكته در مورد آقاي شماره 10 سرخپوشان (با عرض معذرت از همايون بهزادي‌ها و فتح‌آبادي‌ها و باوي‌ها و محمد خاني‌ها و علي دايي‌ها)، اين است كه طرف هم همينطور الكي گذاشته توي كار عباس انصاري‌فرد و همينطور الكي اين توي كار گذاشتن او، با اقدامات مشابه امثال علي كريمي و افشين پيرواني و نعيم سعداوي همزمان از آب درآمده است. گفتيم كه، اينها تصادفي است. فكر بد نكنيد لطفا!

3 – به هر حال آدم‌ها ذهن كنجكاو و خلاقي دارند. همين كه يك عضو هيات مديره كه دست به جيب هم هست، با مديران عامل وقت و بي‌وقت(!) وارد دعوا مي‌شود و تا هنوز گريبان طرف را نگرفته، چهار تا بازيكن اسم و رسم‌دار هم كه دست بر قضا گل سرسبدشان يك بازي استيل‌آذين را هم از نزديك تماشا كرده، پشتش درمي‌آيند و حسابي طرف مقابل را آچمز مي‌كنند، آدم به همه‌چيز شك مي‌كند. نه اينكه خداي ناكرده بخواهيم بگوييم در پرسپوليس باند‌بازي هست، نه، اما به هر حال اينها را كه كنار هم قرار مي‌دهيم، همينطوري بي‌خود و بي‌جهت ياد بازي‌هاي ضعيف برخي‌ها در بعضي از مسابقات مهم فصل مي‌افتيم. اينكه مثلا چگونه آقاي X سر بازي الغرافه آنقدر با‌علت و بي‌علت زمين خورد كه دروازه تيمش گلباران شد، يا اينكه چطور آقاي Y در جريان رقابت با پاس‌همدان پشت مهاجم صاحب توپ حريف، پياده گز مي‌كرد و سلانه سلانه براي خودش راه مي‌رفت. تازه ذهن ما آنقدر فضول و بي‌ادب شده كه خيلي اتفاقي ياد مصاحبه بعد از استعفاي قطبي هم مي‌افتد: «چطور مي‌شود كه توپ از بين هفت بازيكن ما عبور مي‌كند و خيلي راحت گل دوم صبا را رقم مي‌زند؟» راستي، چطور مي‌شود؟!
4 – شك نكنيد آقايان، شك نكنيد خانم‌ها! اين چيزي كه مي‌بينيد، باند نيست، گيلاس است! اصلا توي اين فوتبال ما، همه پاك هستند، حتي اگر خلافش ثابت شود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)