مرجع خبری پرسپولیس : در تيم امروز پرسپوليس بازيكن آماده به وفور يافت مي‌شود و اين اتفاق حاصل كار مصطفي دنيزلي است كه از همان مهره‌هاي متوسط سوپرمن‌هايي ساخته تا پرسپوليس در آسيا آقايي كند و تن حريفانش را بلرزاند.

 

بازي كه شروع مي‌شود پرسپوليس 2 – صفر پيش افتاده است، آن هم در قطر و مقابل تيمي كه تا قبل از ديدار چهارشنبه شب همه از خط حمله قدرتمند و بازيكنان خطرناكش صحبت مي‌كردند.

 

در واقع اينكه تاردلي، مجيدي و ديندانه مهاجمان خطرناكي هستند يا عثمان اثاث، حامد شاهي، پرنس كوايه و جورج سماكور بازيكنان قابل احترامي به نظر مي‌رسند، حتي حالا كه الغرافه 3 – صفر باخته و اين نفرات كاري مقابل پرسپوليس پيش نبرده‌اند كاملا صحيح و منطقي است اما بايد ديد در تيم پرسپوليس چه اتفاقي افتاده كه اين نفرات در خانه خود محو بازي حساب شده ميهمان مي‌شوند و در پايان راحت‌تر از حد تصور دست‌ها را به علامت تسليم بالا مي‌برند. بازيكنان پرسپوليس همان بازيكنان سابق هستند، همان‌هايي كه در تمام فصل حرف پشت سرشان زياد بود. عده بسياري از هواداران تيم، اهالي فوتبال و كارشناسان متفق‌القول روي اين نكته پافشاري مي‌كردند كه 80 درصد بازيكنان پرسپوليس در حد اين تيم نيستند و…

اما به يكباره ورق برگشت و همان بازيكنان حالا شده‌اند سوپرمن. به غير از زايد، پولادي و آسمير كه در ميانه راه به تيم پيوستند، بقيه همان نفراتي هستند كه در تيم استيلي تنها نامي از يك بازيكن سابقا بزرگ را با خود يدك مي‌كشيدند و حتي از فرم متوسط خود در فصول گذشته فاصله گرفته بودند اما حالا همه چيز شكل و شمايل بهتري پيدا كرده و به تبع پيشرفت محسوس تيم در تمام زمينه‌هاي فني و غيرفني، بازيكنان هم از اين رو به آن رو شده‌اند. كافي است در بازي‌هاي اخير روي نمايش نفراتي مثل كاظميان، فشنگچي، غلامرضا رضايي و نوري دقت كنيد، پيشرفتشان به وضوح قابل لمس است و همه كار مي‌كنند تا ثابت شود فرضيه ابتداي فصل در مورد آنها درست نبوده و شرايط تيم با آنها كاري كرده بوده تا از حد يك بازيكن متوسط هم پايين‌تر بروند.

در تيم فعلي پرسپوليس، مصطفي دنيزلي كاري كرده كه مازيار زارع وقتي دو بازي بيرون مي‌نشيند و به عنوان بازيكن جانشين وارد زمين مي‌شود، بهترين كيفيتش را ارائه مي‌كند. در نقطه‌اي ديگر نفراتي مثل شيث و نصرتي با وجود دوري از مسابقات رسمي، فوتبالي ارائه مي‌كنند كه حتي صحبت از بازگشتشان به تيم ملي مطرح مي‌شود. اين پرسپوليس با سه بازيكن مصدوم، آنقدر بازيكن آماده دارد كه حتي براي فهرست كردن ليست 18 نفره مسابقه دشواري مثل ديدار با الغرافه، دنيزلي باز هم تا ساعات پاياني صبر مي‌كند چراكه انگيزه و آمادگي را نزد شاگردانش مي‌بيند و مي‌داند كه همين ويژگي‌‌ها در كنار نظم تيمي و هزار مساله مختلف فني و غيرفني ديگر كه خودش استاد برقرار كردن آنها در تيم است، باعث موفقيت خواهد شد.

در تيم امروز پرسپوليس بازيكن آماده به وفور يافت مي‌شود و اين اتفاق حاصل كار مصطفي دنيزلي است كه از همان مهره‌هاي متوسط سوپرمن‌هايي ساخته تا پرسپوليس در آسيا آقايي كند و تن حريفانش را بلرزاند. فكرش را بكنيد؛ اگر دنيزلي از ابتداي فصل بالاي سر اين تيم بود چه مي‌شد؟ آيا اصلا كسي مي‌توانست به مهره‌هاي شاخصي مثل رضايي، نوري يا… لقب بازيكن متوسط بدهد يا كيفيت فوتبال نفراتي مثل فشنگچي، نصرتي، شيث و… را زير سوال ببرد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)