یک اخراج و یک پنالتی باز هم طلب پرسپولیس!

مرجع خبری پرسپولیس : در هفته ای که پرسپولیس برابر رقیب خود به برتری دست یافت و بازیکنان حریف به شدت به داوری اعتراض داشتند هم اشتباهات داوری فاحش به ضرر تیم پرسپولیس رخ داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس پس از برگزاری مسابقات هفته های دهم و یازدهم لیگ برتر  که اشتباهات داوری منجر به شکست تیم پرسپولیس از ملوان انزلی و استقلال تهران شد ، این تیم درحالی مقابل ذوب آهن صدرنشین لیگ برتر به برتری دست یافت که سرمربی و بازیکنان تیم اصفهانی به شدت به عملرد سعیدمظفری اعتراض داشتند.

 

برنامه نود شب گذشته به بررسی صحنه های مشکوک داوری این مسابقه پرداخت و طبق نظر کارشناس برنامه مشخص شد صحنه ای که اعتراض تمام ذوب آهنی ها را برانگیخت به هیچ وجه آفساید نبود ، با وجود اینکه بازیکن پرسپولیس پس از آن توپ را به بیرون زد.

 

 

 

حسین نجاتی همچنین پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را صحیح دانسته و تاکید کرد : به دلیل اینکه مالکیت صددرصدی توپ در اختیار مهاجم پرسپولیس نبود اخرج مدافع ذوب آهن سختگیرانه بود .

 

این داور بازنشسته همچنین در ادامه حرکت غیرورزشی محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم ذوب آهن را مستحق دریافت کارت قرمز تشخیص داد که داور از این صحنه چشم پوشی کرد . وی همچنین در یک صحنه دیگر در دقایق پایانی مسابقه تکل مدافع تیم ذو بآهن بر روی پای هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس را پنالتی تشخیص داد که داور در این صحنه نیز اعتقاد به ادامه مسابقه داشت .

 

در این میان سعید مظفری زاده داور مسابقه در حالی که ذوب آهنی ها معتقدند می توانست آن صحنه را پنالتی نگیرد می گوید : اصلا این طور نیست و پنالتی کاملا درست بود. من اگر اشتباهی کرده باشم روی صحنه ای بود که خلعتبری خطایی را انجام داد. به نظرم باید این بازیکن را از زمین اخراج می کردم.

 

وی همچنین درباره اخراج مدافع ذوب آهن گفت : به  نظر خودم بازیکن ذوب آهن مانع گلزنی بود.

 

دیگر اتفاق پرسپولیسی برنامه شب گذشته نود نظرسنجی اس ام اسی آن که بود سوال پرسیده شد کدام تیم لیگ برتر بهترین فوتبال را به نمایش می گذارد که بار دیگر پرسپولیسی ها یکه تاز شدند.

 

سرخپوشان سرمست از بازی برتر برابر استقلال و شکست فینالیست آسیا با اس ام اس های خود ، بازی تیمشان را زیباترین بازی تیم های لیگ برتری خواندند. در حالي اين اتفاق افتاد که فردوسي پور بارها از بينندگان خواست تا بدون تعصب به تيم يا رنگ خاصي نظرات خود را اعلام کنند که باز هم پرسپوليسي ها در صدر قرار گرفتند.

آمار پرسپوليسي ها 12 درصد بيشتر از ذوب آهن شد  و تیم استقلال در رتبه سوم و سپاهان در مکان چهارم قرار گرفتند . با وجود اینکه فردوسی پور روی آنتن رای خود  را تیم ذوب آهن اعلام کرد اما نباید از بازی خوب پرسپولیسی ها برابر بالانشینان جدول به سادگی گذشت.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)