مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها خیلی زود با یک پیروزی دلچسب مقابل شاهین در هوای قهرمانی و پیروزی در دربی پایتخت قرار گرفتند.

 

شاگردان مصطفی دنیزلی در زمین تقریبا خاکی تبریز در نهایت بازی باخته را با تساوی عوض کردند تا با همین تک امتیاز بازی خارج از خانه تا رتبه هفتم جدول بالا بیایند.

 

پرسپولیس امروز در حالی مقابل شهرداری قرار گرفت که افکار عمومی و رسانه ها در انتظار پیروزی پر گل شاگردان دنیزلی مقابل شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام بودند. نمی توان منکر این موضوع شد که بخشی از این توقعات را بازیکنان و مدیریت باشگاه پرسپولیس به جامعه تزریق کردند و حاصل آن تحت فشار قرار گرفتن شاگردان دنیزلی در بازی امروز بود.

 

ما ایرانی ها اصولا عادت داریم با یک کشمش یا مویز گرمی مان می کند. تیمی که مقابل شاهین بوشهر به میدان رفت و در پایان با یک بازیکن کمتر با نتیجه 4-1 پیروز شد ، حتی بدون در نظر گرفتن پنالتی دقیقه چهار هم می توانست مقابل فینالیست جام حذفی به یک پیروزی قاطع دست پیدا کند.

 

عملکرد سرخپوشان مقابل شاهین بر خلاف بازی با شهرداری حاصل نیاز به پیروزی و انگیزه مضاعف بود ، انگیزه ای که تا واپسین ثانیه های مسابقه در چهره تک تک نفرات پرسپولیس به خوبی قابل تشخیص بود.

 

کاری به مسائل فنی ، زمین ناهموار ورزشگاه یادگار امام و مصدومیت ها و محرومیت های پر تعداد ارتش سرخ نداریم ، به گمان نگارنده تساوی پرسپولیس مقابل شهرداری در تبریز حاصل غرور کاذب برخی از بازیکنان این تیم بود.

 

 

در روزی که اکثریت مطلق پاس های محمد نوری به مقصد نرسید و غلامرضا رضایی نتوانست عملکرد درخشانش مقابل شاهین را تکرار کند ، باز هم تجربه علی کریمی و البته ارسال های مهندسی شده مهدوی کیا یک امتیاز را برای سرخ ها به ارمغان آورد تا با حداقل امتیاز در بازی خارج از خانه شاهد سه پله صعود شاگردان دنیزلی در جدول رده بندی باشیم.

 

 

با این حال نمی توان از تاثیر شگرف سرمربی ترک تبار در نحوه بازی این تیم چشم پوشی کرد. پرسپولیس در سه بازی گذشته از نیم فصل دوم به طور واضحی چشم نوازتر از چند سال اخیر حاضر شد و با تلاش و تمرکز بیشتر می توان آیده روشن تری برای این تیم پیش بینی کرد.


حقیقت اما این است که این پرسپولیس نه شباهتی به تیم دهه 60 دارد و نه با یک پیروزی مدعی قهرمانی لیگ خواهد شد ، بهترین توصیف برای وضعیت کنونی پرسپولیس همان جمله ای است که مصطفی دنیزلی پس از بازی مقابل ملوان به زبان آورده بود: «این پرسپولیس خیلی کار دارد، خیلی!»


پس بهتر آنکه بازیکنان پرسپولیس به جای مصاحبه های پی در پی و وعده های متوالی با تمرکز بیشتری در تمرینات شرکت کنند و با اعتماد به مربی کار بلدی چون دنیزلی ، متر و معیار هواداران و منتقدان را به پرسپولیس دهه 60 و یک مدعی در مسابقات مختلف نزدیک کنند.


پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)