پرسپولیس نیوز: مدیرعامل ذوب آهن گفت: اگر چند هفته به برانکو فرصت بدهند، همان پرسپولیسی که می خواهند را تحویل می گیرند. 
 
سعید آذری در رابطه با برتری تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما در هفته های ابتدایی به قرعه بسیار بدی خورده بودیم و قبل از حضور در تهران می دانستیم که کار سختی داریم. بازی با پرسپولیس واقعا برای ما سخت بود و البته هر 2 تیم موقعیت های زیادی داشتند. خدا را شکر می کنم که از این 2 بازی توانستیم 6 امتیاز بگیریم و به اصفهان برمی گردیم. از هر 4 بازی مینگین 1.5 امتیاز کسب کردیم که می توانم بگویم بد نیست. البته برای ادامه کار خوب است و ما را امیدوار می کند.
 
وی درباره قضاوت فغانی و اعتراض پرسپولیسی ها عنوان کرد: من درباره داوری صحبتی ندارم و همان ابتدای فصل صحبتهایم را درباره داوری انجام دادم. پرسپولیس هم دیشب شانس بردن داشت و فکر می کنم تفاوت ما و آنها این بود که ذوب آهن توانست پنالتی اش را گل کند و از موقعیت های خود استفاده کند اما پرسپولیس پنالتی اش را خراب کرد و از موقعیت هایش استفاده نکرد. یادمان نرود تیمی برنده می شود که صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشد و ما این صبر را داشتیم.
 
مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه برخی انتظار داشتند گل محمدی به خاطر پرسپولیسی بودنش به بازیکنش بگوید آن پنالتی اشتباه را بیرون بزند، تصریح کرد: این چه صحبتهایی است؟ فوتبال حرفه ای شده و دیگر از این بحث ها وجود ندارد. من می گویم ای کاش پرسپولیسی ها جوانمردانگی می کردند و پنالتی شان را تبدیل به گل می کردند اما رشید مظاهری رشادت به خرج داد و توپ را گرفت. من قبل از این هم گفتم که پرسپولیس می توانست برنده باشد چون از خط حمله بسیار خوبی برخوردار است. در ضمن دیشب دفاع پرسپولیس نیز با حضور بنگر خیلی خوب بازی کرد اما به هر حال دقت عمل مهاجمان ما بالاتر بود. دیدید حسن زاده در دقیقه 90 با تمرکز بالا و چقدر راحت آن پنالتی را تبدیل به گل کرد.
 
وی درباره بازی نگرفتن برانکو از محسن مسلمان، بازیکن سابق ذوب آهن گفت: من از شرایط کنونی این بازیکن خبر ندارم و چون در تیم ما نیست نمی توانم نظری در این باره بدهم. 
آذری درباره شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: من معتقدم این پرسپولیس تیم بسیار خوب و فوق العاده ای است.من شرایط آنها را شبیه به شرایط فصل گذشته ذوب آهن می بینم که در ابتدای کار شروع نکردیم اما ما پشت یحیی گل محمدی ایستادیم و نتیجه گرفتیم. من برانکو را مربی سطح بالا می بینم که تیم فوق العاده ای ساخته است. به نظرم اگر مدیران پرسپولیس پشت او باشند، می توانیم شاهد این باشیم که این تیم چند هفته دیگر شکوفا می شود. هواداران و مدیران پرسپولیس باید به این تیم فرصت بدهند.اگر چند هفته به برانکو فرصت بدهند، همان پرسپولیسی که می خواهند را تحویل می گیرند. 
 
وی در پایان گفت: از هوادارانمان نیز تشکر می کنم که در تهران در این 2 هفته به ما کمک کردند. سعی می کنیم همین روند را در بازیهای آینده حفظ کنیم تا در کورس مدعیان قرار بگیریم. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)