خبرگزاری پرسپولیس : برنامه نود شب گذشته به جز در زمان های پخش پیام های بازرگانی و اهدای جایزه لیونل مسی از ابتدا تا انتها به تخریب تیم پرسپولیس سپری شد!

پرسپولیسی که در طی سالیان گذشته بیشترین ضررها را از اشتباهات داوری دیده ، پرتعدادترین پنالتی های گرفته نشده متعلق به این تیم بوده (برای مثال در یک بازی فصل جاری این تیم برابر سایپا 3 پنالتی پرسپولیس اعلام نشد!) ، سنگین ترین احکام کمیته انضباطی از محرومیت تماشاگران تا کسر امتیاز و اعلام نتایج شکست سه بر صفر بر علیه این تیم صادر شده حالا تبدیل به نماد  ستاندن حق تضییع شده باشگاه های شهرستانی از تهرانی ها شده است!

 

ابتدا یک آیتم مفصل در خصوص حضور تیم نوجوانان پرسپولیس در یک تورنمنت دوستانه در مالزی پخش می شود و اینکه نیمی از بازیکنان این تیم اعضای کمکی سایر باشگاه های کشور بوده اند تبدیل به مهم ترین سوژه پربیننده ترین برنامه ورزشی تلویزیون می شود ، در حالی که این مساله شب گذشته  در سایت خود باشگاه مطرح شده است.

سپس شاه حسینی رئیس برکنار شده کمیته انضباطی روی خط آمد و از حکم کمیته فعلی انضباطی علیه سرمربی ملوان انتقاد کرد و آن را ننگ آیین نامه انضباطی خواند! بله آقای شاه حسینی ، هرکس آزاد است هرچیزی بگوید و به هرکس خواست تهمت بزند و قبل از بازی ذهن داوران و مسئولان برگزاری را منحرف کند و هیچ کس به او کاری نداشته باشد!

در ادامه گزارشی در خصوص لغو بازی پرسپولیس و گهر( و دو بازی دیگر لیگ) پخش شد و از لغو نشدن مسابقه هفته قبل استقلال برابر سایپا انتقاد شد ، مسابقه ای که در آن استقلال برنده شد. گزارشگر میکروفن به دست گرفته و از شهروندان می پرسد «امروز هوا خوب نبود؟ خیلی خوب بود ها؟! » یکی جواب می دهد «بله خیلی خوب بود خیلی هم عالی بازی باید برگزار می شد!»

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس در لیگ روی دور برد افتاده و با یک برد روی کاغذ آسان می تواند چندین پله در جدول صعود کند و عقب افتادن بازی هم به لحاظ جدولی و هم فشرده شدن مسابقات آتی کاملا به ضرر این تیم است.

بعد از آن مسابقه سه سال پیش فولاد و پرسپولیس در جام حذفی پخش می شود و اینکه پرسپولیس در آب و هوای فاجعه اهواز بازی کرده و برده و رفته و قهرمان جام حذفی شده ، لابد پرسپولیسی ها مقصر بوده اند که در هوای بد اهواز از خود اهوازی ها بهتر بازی کرده اند و برده اند!

جای شکرش باقی است که در میان تمام این موضع ها و هجمه ها اشاره کوچک وگذرایی به مسابقه همین چند هفته پیش پرسپولیس و تراکتور می شود که آن هم در وضعیت بد آب و هوایی برگزار شد و تراکتور بازی را برد!

سپس سراغ مبحث میزبانی تیم های تهرانی می روند، تا به امروز که استقلال برابر سایپا ، پیکان ، گهر ، راه آهن و همین نفت تهران در تهران و در ورزشگاه آزادی میزبان بوده احدی صدایش در نیامد، انگار نه انگار که این تیم طبق برنامه کاملا اتفاقی سازمان لیگ در 11 هفته ابتدایی یک بار بیشتر از ورزشگاه آزادی خارج نشد و امتیاز جمع کرد، نوبت به پرسپولیس که رسیده فریاد وامصیبتا یکصدا از مجری و مدیرعامل و مربی رقیب به گوش می رسد.

گویا رواج غوغاسالاری و بیانیه های خودجوش و شعارهای ورزشگاه ها از سوی طرفداران "حیدری فابرگاس" و دوستان کارگر افتاده و فردوسی پور عزم خود را جزم کرده دل تمام کسانی که به او بد و بیراه می گویند را به دست آورد. فعلا باید چنین برنامه هایی را تحمل کنید ، مانند آن پنالتی های پرتعدادی که برای پرسپولیس گرفته نمی شود، همه اینها به خاطر این است که شما بفهمید «ما پرسپولیسی نیستیم!»

*مهدوی
گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)