پرسپولیس نیوز : پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی برابر لخویای قطر تلاش می‌کنی تا صعودمان به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنیم.

 برانکو ایکوانکوویچ در خصوص محروم و مصدومان تیمش در دیدار برابر لخویای قطر در گفت وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه تمام بازیکنان شرایط خوبی دارند حتی بنگر هم که مصدوم بود دوران مصدومیت را سپری کرده و برای حضور در ترکیب اصلی مبارزه می‌کند. ما امروز ساعت 11 به سمت قطر پرواز می‌کنیم تا برابر لخویا قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌اش را برای فصل بعد به مسئولان باشگاه داده است یا خیر،‌ تصریح کرد: برنامه که قرار است سال آینده اجرا شود از هم اکنون شروع شده و ما در تلاشیم تا شرایط بازیکنان را در نظر بگیریم تا بهترین‌ها را برای فصل آینده انتخاب کنیم و اگر در پستی کمبود داشتیم بتوانیم بازیکن مناسب جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کسب موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرمایه بزرگی از امتیازات را کسب کردیم. تلاش می‌کنیم در بازی برابر لخویا هم صعودمان را قطعی کنیم و پس از آن تیم را ترمیم می‌کنیم تا قوی‌تر از قبل در مسابقات حاضر شویم.

برانکو در مورد شناخت از لخویای قطر گفت: فیلم بازی این تیم با پرسپولیس و بنیادکار را با دقت دیده‌ام. لخویا قهرمان قطر است و فکر می‌کنم این موضوع نشان دهنده قدرت این تیم باشد. امیدوارم اخبار خوبی را از قطر بشنویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)