پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما پرسپولیس هستیم و با بهترین نفرات برای یک بازی جنگاورانه و پیروزی به تبریز آمده‌ایم.

برانکو ایوانکوویچ گفت: می‌دانیم گسترش فولاد تبریز با تمام توانی که دارد، وارد این بازی خواهد شد. شرایط آنها در جدول را می‌دانیم و قطعا می‌آیند که بازی قدرتمندانه‌ای انجام بدهند. پس انتظار یک بازی سخت را داریم ولی ما نیز هر چند تعدادی از نفرات را در اختیار نداریم اما پرسپولیس هستیم و من هم سرمربی پرسپولیس هستم. ما با تمام قدرت به زمین می‌‎رویم و در این بازی برای رسیدن به پیروزی گل می‌زنیم.

وی ادامه داد: به طور قطع مسابقه خوبی را شاهد خواهید بود و بازیکنان ما به هیچوجه اهل عقب نشینی نیستند. ما در بازی با استقلال اهواز هم در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم. برابر سپاهان نیز کاملا استحقاق پیروزی را داشتیم و در مصاف با سایپا در حالی که با دو گل جلو بودیم دو گل بد دریافت کردیم. حتی برابر لخویا باید به پیروزی می‌رسیدیم اما در 15 دقیقه پایانی همان اتفاقی روی داد که در بازی بارسلونا و بایرن مونیخ هم روی داد. در این بازی‌ها پرسپولیس چهره ضعیفی نداشت ولی به نتیجه دلخواه نرسیدیم و این روند را رفته رفته تغییر دادیم.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: اکنون نیز با بهترین نفراتی که در اختیار داریم وارد این بازی می‌شویم و انتظار یک بازی جنگاورانه را دارم که طرفداران از آن لذت ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)