پرسپولیس نیوز :  مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: تاکنون ندیده بودم داور چهارم به بازیکنی کارت زرد بدهد و هر کسی که در این شرایط قرار بگیرد، عصبانی می‌شود.

ایگور پانادیچ  درباره پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: وقتی تیمی مقابل دروازه‌اش 2 اتوبوس پارک می‌کند و فقط در طول بازی یک حمله انجام می‌دهد، مشخص است که چطور بازی انجام شده است. ما نسبت به ملوان بهتر بازی کردیم و 5،6 موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم.

وی درباره عملکرد سوشا مکانی در بازی روز گذشته خاطرنشان کرد: سوشا مثل همیشه عالی کار کرد و خیلی مطمئن در درون دروازه‌ قرار گرفت.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حرکات عجیب سوشا مکانی پس از دریافت کارت زرد از داور گفت: مکانی دروازه‌بان بسیار حساس و احساساتی است که برای پرسپولیس از تمام وجودش مایه می‌گذارد اما آیا کسی پرسید که چرا سوشا کارت زرد گرفت؟ اصلاً چرا داور چهارم این کار را انجام داد؟ من تا به حال ندیده بودم که داور چهارم به کسی اخطار بدهد. وقتی شخصی این‌طور اخطار می‌گیرد، عصبانی می‌شود.

پانادیچ ادامه داد: مکانی تلاش خود را برای پرسپولیس انجام می‌دهد و می‌خواهد بهترین عملکرد را برای تیم داشته باشد اما داور بازی همه بازیکنان را عصبانی کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)