هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اینبار هم مثل سال های گذشته کمیته انضباطی سر حرفش نایستاد.

به گزارش اوج ؛ میثم بائو درباره شرایط تیمش قبل از دربی تبریز اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و می خواهیم در دربی تبریز شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم. روحیه تیم بسیار خوب است و شکست در بازی اول را به دست فراموشی سپرده ایم. آمده ایم تا تلاش کنیم و بتوانیم 3 امتیاز ارزشمند را کسب کنیم.

وی درباره احتمال نیمکت نشینی دوباره اش مقابل گسترش فولاد تاکید کرد: اگر در بازی با پرسپولیس بازی نکردم بدین خاطر بود که یکماه دیرتر از سایر بازیکنان به تیم اضافه شدم. با این حال توقع داشتم از نیمه دوم بازی کنم که شرایط طوری پیش رفت که در دقایق پایانی فرصتی کوتاه برای بازی کردن نصیبم شد. من اطمینان دارم بیشتر از سال گذشته بازی می کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره حضور هواداران تبریزی در دربی این شهر خاطرنشان کرد: بیشتر هواداران تبریز تراکتوری هستند اما من با تیم شهرداری سابقه حضور در این دربی را دارم. تماشاچیان فهیمی در تبریز حضور دارند اما چیزی که مهم است در این دربی هردو تیم تشویق می شوند و بازی جوانمردانه پیش می رود. این بازی هم 3 امتیاز دارد و ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

بائو درباره اینکه باشگاه های بدهکار بدون هیچ مشکلی در لیگ شرکت کردند، عنوان کرد: اینبار هم مثل سال های گذشته کمیته انضباطی سر حرفش نایستاد. من در هرتیمی بازی کرده ام، از آن بدهکارم. 60 میلیون از پرسپولیس، 280 میلیون از استقلال، 25 میلیون از ابومسلم و 150 میلیون از شهرداری تبریز طلب کارم. چندین سال است شکایت کرده ام اما به هیچ جا نرسیدم. اگر درباره کمیته انضباطی هم حرف بزنیم محروم می شویم.

وی در پایان افزود: نمی دانم تا کی این رویه ادامه خواهد داشت. فقط این را می دانم که چند سال صبر کرده ام اما می خواهم به فیفا شکایت کنم و پولم را بگیرم. از کمیته انضباطی ایران که آبی گرم نمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)