مرجع خبری پرسپولیس :
ميثم بائوبازيكن پرسپوليس در آستانه دربى۶۷طى گفت وگويى به سوالات مطروحه پاسخ داد.با ما همراه باشيد:
•از قرار معلوم وظيفه باقرى در دربى به تو سپرده خواهد شد؟
– همه ما اميدواريم باقرى به دربى برسد چرا كه حضور او در ميدان براى همه بازيكنان قوت قلبى است اما اگر بدون كاپيتان با ارزشمان به مصاف استقلال برويم تلاش خواهم كرد جانشين خوبى براى وى در پست هافبك نفوذى باشم.

•يعنى مشخص شده كه تو هافبك نفوذى خواهى بود؟

– نه مشخص نيست من هافبك نفوذى باشم يا «مهدى شيرى» اما اگر در پست هافبك چپ يا راست هم باشم باز براى دقايقى هم كه شده در پست دلخواه خود كه هافبك نفوذى باشد بازى خواهم كرد.

•از اينكه كرانچار به تمرينات پرسپوليس برگشته خوشحالى؟

– بازگشت «كرانچار» آرامش را به تيم ما برگرداند. غيبتهاى او حرف و حديثهاى زيادى به همراه داشت و حاشيه هاى فراوانى براى تيم به وجود آورد اما خوشبختانه هم اكنون تيم در شرايط ايده آلى بسر مى برد و همگى براى انجام يك بازى قابل قبولى همراه با نتيجه مناسب در دربى آماده ايم.
•از اينكه مقابل تيم اسبقت قرار مى گيرى چه احساسى دارى؟
– استقلال تيم اسبق من است و براى بازيكنان و هواداران اين تيم احترام خاصى قائلم اما در حال حاضر بازيكن پرسپوليس به شمار مى روم وانگيزه زيادى براى درخشش در دربى دارم.
•دوست دارى جزو گلزنان دربى باشى؟
– خوشحالم از اينكه در بازى با پيكان پاى من به گلزنى باز شد و دوست دارم روند گلزنى ام را در دربى ادامه دهم.
•اما خيلى ها معتقدند استقلال برنده دربى خواهد شد؟
– استقبال مى كنيم از اينكه حريف ما را دست كم بگيرد. شايد آنها فكر كند كه پرسپوليس شرايط خوبى ندارد اما شخصا به تيمم ايمان دارم و مطمئن باشيد پرسپوليس برنده دربى خواهد شد.
•با اين وضع هواداران پرسپوليس نگران دربى نباشند؟
– نه چرا بايد نگران باشند؟! بازى با استقلال ترس ندارد و با توجه به شناختى كه من از اين تيم دارم اطمينان مى دهم اگر قرار باشد تيمى بترسد آن استقلال است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)