مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: به دليل سرماخوردگي و گلو درد ورزشگاه آزادي را ترك كردم.

ميثم بائو در مورد ترك ورزشگاه پيش از بازي مقابل استيل‌آذين اظهار داشت: به هيچ وجه از پرسپوليس قهر نكردم و پيش از بازي به دليل سرما خوردگي و گلو دردي كه داشتم ورزشگاه را ترك كردم. اگر روي سكو مي‌نشستم وضعيتم بدتر مي‌شد.
با اجازه كاشاني و كرانچار ورزشگاه را ترك كردم و آنها مي‌توانند اين موضوع را تاييد كنند.


بازيكن پرسپوليس ادامه داد: قول مي‌دهم در بازي هاي آينده جبران كنم. به دليل اينكه در بازي مقابل استيل‌آذين حضور نداشتم نمي‌توانم در مورد آن اظهار نظر كنم.
وي تاكيد كرد: از اين شكست خيلي ناراحت شدم و براي من سخت بود كه از تلويزيون ناكامي پرسپوليس را ببينم. از روز اول كه به پرسپوليس آمده‌ام و مطمئنم به اين هدف خواهيم رسيد. به دليل علاقه‌اي كه به اين تيم دارم هرگز قهر نمي‌كنم.
بائو عنوان كرد: اميدوارم در آينده نزديك دوباره عاملي باشم كه پرسپوليس را به موفقيت برسانم. كار سختي پيش رو دارم و البته مي‌توانم به هدفم برسم. اگر گل نزنم حتماً پاس گل خواهم داد.

 

نوروزي: روزهاي بد فوتبال سراغ من آمده است

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: روزهاي بد فوتبال در انتظار من است.

هادي نوروزي پس از شكست 2 بر يك مقابل استيل‌آذين اظهار داشت: نمي‌دانم چرا آن موقعيت تك به تك را به گل تبديل نكردم. در اين شرايط خودم هم نمي‌دانم چه بلايي بر سر من آمده است و فرصت‌هاي صددرصد را از دست مي‌دهم.
وي ادامه داد: اگر در بازي روز گذشته گلزني مي‌كردم شايد نتيجه بر عكس مي‌شد، اما نبايد در اين شرايط بي تفاوت باشم و تلاشم را بيشتر كنم.
نورزوي تاكيد كرد: روزهاي بد فوتبال در انتظار من است و شايد اين خواست خدا باشد. بايد هر چه زودتر از اين وضعيت بيرون بيايمف چون با ادامه داشتن آن ممكن است پرسپوليس ضربه بخورد.
مهاجم پرسپوليس در مورد استيل‌آذين نيز گفت: اين تيم بهتر از ما نبود و البته يك مقدار شانس هم با آنها يار بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)