مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن سابق تيم فوتبال ابومسلم خراسان، گفت: قرارداد داخلي با تيم پرسپوليس دارم و امروز براي ثبت قراردادم به هيئت فوتبال مي روم.

ميثم بائو  افزود: امروز جلسه اي با مدير عامل باشگاه پرسپولیس عباس انصاري فرد دارم تا با صحبت نهايي قرارداد خود را در هيئت فوتبال استان تهران ثبت كنم.  هيچ گونه قصد جدايي از پرسپولیس را نداشتم و با تيم ديگري مذاكره نكرده ام و پايبند قرارداد داخلي خود هستم.
وي در ادامه اظهار داشت: باشگاه ابومسلم به تعهدات مالي خود عمل نكرده است و به همين منظور شكايت خود را در كميته انضباطي مطرح كرده ام.

بائو تصريح كرد: مشكلاتي در خصوص تسويه حساب و صدور رضايت نامه ام داشتم كه با گرفتن مدارك و ثبت قرارداد به زودي به تمرينات آمادگي پيش فصل پرسپویس مي پيوندم. براي قرار گرفتن در تركيب اصلي تيم پرسپولیس كار سختي دارم و با ساير هم پستيهاي خود رقابت خواهم كرد تا نظر مساعد سرمربي و كادر فني آينده پرسپوليس را جلب كنم.
وي در ادامه بيان كرد: با بازيهاي خوبي كه در فصل گذشته در تيم ابومسلم داشتم به تيم ملي دعوت شدم و اين فصل قصد دارم با ارايه توانايي خود به تيم ملي فوتبال دعوت شوم.
بائو در خصوص طلب خود از تيم فوتبال استقلال نيز گفت: شكايت ام از تيم فوتبال استقلال براي سالهاي اول حضور امير فلعه نوعي بوده است كه در اين تيم بازي مي كردم و اميدوارم كميته انضباطي حق را پس از سالها به من بازگرداند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)