مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پست من مهاجم نيست و به غير از بازي برابر مس و مقاومت در ساير ديدارها به عنوان هافبك چپ و راست بازي كردم.

 

ميثم بائو در خصوص پيروزي 2 بر صفر برابر مس كرمان در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: تمرينات خوبي انجام داديم و روي نقاط ضعف مس كار كرديم. مي‌دانستيم كه بايد در ورزشگاه آزادي هر 3 امتياز بازي را كسب كنيم و به صدر جدول نزديك شويم.
وي ادامه داد: نيمه اول بازي خوبي انجام نداديم و مس نيز خطري روي دروازه ما ايجاد نكرد، اما در نيمه دوم با صحبت‌هاي كادر فني دگرگون شديم و تلاش بيشتري كرديم و 20 درصد توانايي خود را بروز داديم. بايد تلاش كنيم در بازي‌هاي آينده به توان 100 درصد برسيم.
هافبك پرسپوليس در مورد تعويض خود يادآور شد: پس از گل اول كه به ثمر رسانديم نياز به دفاع داشتيم تا قدرت تدافعي خود را افزايش دهيم و اين امر با آمدن تياگو فراگو محقق شد. بازيكن حرفه‌اي هستم و هيچ اعتراضي ندارم.
بائو راجع به حرف و حديث‌هاي به وجود آمده در هفته‌هاي اخير در مورد وي، خاطرنشان كرد: در اين فصل از 18 بازي 16 ديدار به ميدان رفتم و انتظارات از من زياد است. سال گذشته در ابومسلم گلزن بودم و هم‌اكنون نيز همه انتظار گلزني از من دارند.
وي افزود: پست من مهاجم نيست و به غير از بازي برابر مس و مقاومت در ساير بازي‌ها به عنوان هافبك چپ و راست بازي كردم. كارشناسان مي‌دانند كه بازيكنان در اين پست مسئوليت ساختن گل را دارند، اما مردم به علت سابقه‌ام در ابومسلم انتظار گلزني دارند.

بائو عنوان كرد: سال گذشته در ابومسلم 13 گل زدم و بازيكن تأثيرگذاري بودم. تلاش مي‌كنم در بازي‌هاي آينده براي پرسپوليس بيشتر گلزني كنم. از هواداران مي‌خواهم صبور باشند و فرصت بدهند.
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تأكيد كرد: به پرسپوليس آمده‌ام تا كمك كنم نه اينكه خاطره بدي به جاي بگذارم. نتايج هفته‌هاي اخير ما را به صدر جدول نزديك كرد و اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم پيروز ميدان شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)