مرجع خبری پرسپولیس : ميثم بائو معتقد است جبران فاصله ۸ امتيازى تا صدر جدول براى پرسپوليس كار سختى است اما غيرممكن نيست و آنها تلاش مى كنند قهرمان شوند و اگر هم نتوانند قهرمان شوند حداقل سهميه آسيايى براى فصل بعد را بگيرند. گفت وگوى ما با وى را بخوانيد:

• بازى با مس كرمان راضى كننده بود؟
– آن تيمى كه در نيم فصل اول و پارسال ديده بوديم با اين تيمى كه هفته قبل با آنها بازى كرديم خيلى فاصله دارد. آنها در نيمه اول خيلى دويدند و كار را براى ما سخت كردند اما باز هم موقعيت داشتيم. در نيمه دوم هم ما خيلى موقعيت داشتيم و ۲ گل هم زديم و ۳ امتياز بازى را گرفتيم.

• با اين پيروزى شرايط پرسپوليس چطور است؟
– اوضاع ما خوب است و از نظر روحى و روانى وضعيت بهترى داريم چون بالاتر از استقلال قرار گرفتيم. ما ۶ امتياز از آنها عقب بوديم اما الان ۲ امتياز بيشتر از استقلال داريم. هدف بعدى ما رسيدن به صدر جدول است كه انشاءالله در هفته هاى آينده به آن مى رسيم.

• بازى با استقلال اهواز را چطور مى بينى؟
– بازى سختى است. ما در اهواز و مقابل تماشاگران حريف بازى مى كنيم. استقلال اهواز چند هفته اى است كه خوب نتيجه گرفته به جز بازى با ابومسلم. بازى سختى در اهواز داريم اما ما هم پرسپوليسى هستيم با هواداران بسيار زياد. اميدواريم و تلاش مى كنيم كه با ۳ امتياز بازى برگرديم.

• از تركيب اصلى دور شده بودى. چرا؟
– در بازى مقابل استيل آذين مريض بودم و نتوانستم بازى كنم و فقط مقابل سپاهان در تركيب نبودم كه به صلاحديد كادرفنى بود و به آن احترام مى گذارم. مقابل مس كرمان هم بازى كردم.

• از عملكرد خودت در پرسپوليس راضى هستى؟
– تا اينجا و در پستى كه بازى كرده ام بله راضى هستم.

• اما قبول دارى كه بايد خيلى بهتر باشى؟
– براى اينكه خيلى بهتر باشم بايد در پستى بازى كنم كه گل بزنم يا پاس گل بدهم اما در پست هافبك چپ و راست خيلى سخت است. من قبلاً پشت مهاجمان بازى مى كردم اما امسال هافبك چپ يا راست بودم كه گل هم زده ام و پاس گل هم داده ام.

• پرسپوليس با صدر جدول فاصله دارد. فكر مى كنى مى توانيد اين فاصله را جبران كنيد؟
– فكر نمى كنم ۸ امتياز اختلاف خيلى زياد باشد. سخت است اما دور از دسترس نيست. ما تلاش مى كنيم قهرمان شويم و اگر هم نشويم حداقل سهميه آسيايى را بگيريم.

• جدى ترين رقيب شما براى قهرمانى چه تيمى است؟
– بهترين رقيبان ما سپاهان، ذوب آهن و استقلال هستند كه همه مدعى هستند.

• چرا به تيم ملى دعوت نمى شويد؟
– در اردوى قبلى قرار بود دعوت بشوم اما صلاحديد كادرفنى بود و به آن احترام مى گذارم. انشاءالله در اردوهاى بعدى دعوت مى شوم.

• عدم دعوت به تيم ملى چه تأثيرى روى روحيه ات داشت؟
– بالاخره مربى است و مربيگرى هم سليقه اى است. آقاى قطبى هم در آن لحظه صلاح دانست از افراد ديگرى استفاده كند. در مجموع اين مسأله تأثيرى در روحيه من نداشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)