مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ مشكلي را اشپيتيم آرفي ندارم و اجازه نمي دهم برخي با حاشيه سازي براي ما مشكل ايجاد كنند.

ميثم بائو افزود: توانستيم اولين برد خود را در ليگ برتر كسب كنيم و اميدوارم اين برد زمينه ساز پيروزي هاي بعدي ما باشد تا بتوانيم دل هواداران را شاد كنيم.

وي ادامه داد: در روزهاي اخير برخي صحبتهايي مطرح شد، مبني بر اينكه من با آرفي مشكل دارم، در صورتيكه اين موضوع اصلا صحت ندارد و هدف همه بازيكنان پرسپوليس سربلندي اين تيم است و هيچ بازيكني به فكر خودش نيست، متاسفانه عده اي قصد دارند براي تيم ما حاشيه سازي كنند.

بائو تصريح كرد: براي بازي با صبا مشكل خاصي ندارم و مي خواهيم در اين بازي كه اولين بازي است كه در مقابل تماشاگرانمان و در خانه ميزبان هستيم با يك برد خوب هديه مناسبي به تماشاگران بدهيم تا آنها راضي روانه خانه هايشان شوند.

وي در پايان گفت: پرسپوليس در اين فصل تيم خوبي است و به همه هواداران اين تيم قول مي دهم از اعتبار اين تيم دفاع كنيم و بتوانيم بازهم جام قهرماني را براي آنها به ارمغان آوريم، اميدوارم آنها نيز تا پايان ليگ دست از حمايت ما بر ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)