مرجع خبری پرسپولیس : میثم بائو علیرغم اینكه باشگاه استقلال تصمیم به شكایت از او را گرفته اصرار دارد كه سرمربی این تیم در دربی اصول جوانمردی را رعایت نكرد.

بائو اظهارداشت : من با چشمان خود دیدم كه وقتی بازیكن ما مصدوم شد و خسرو حیدری قصد داشت توپ را بیرون بزند صمد مرفاوی بر سر او فریاد زد و مدعی شد آقازمانی بی‌جهت خود را زمین انداخته و به حیدری گفت كه به بازی ادامه دهد.

وی اضافه كرد : اینكه باشگاه استقلال قصد دارد از من شكایت كند ایرادی ندارد و من با وجود احترام فراوانی كه برای صمد مرفاوی قائلم و او را آدم خوبی می‌دانم همچنان پای حرف خود ایستاده‌ام و اعتقاد دارم سرمربی استقلال به عمد اصول جوانمردی را رعایت نكرد.

بازیكن پرسپولیس در مورد بازی تیمش نیز گفت : ما در نیمه اول یك بازی كاملا برتر و تهاجمی را ارائه دادیم و فقط از روی بدشانسی به گل نرسیدیم و در نیمه دوم هم بازی را بهتر از استقلال آغاز كردیم و وقتی به گل رسیدیم ناخواسته عقب‌نشینی كردیم.

او ادامه داد : طبیعی بود در آن دقایق استقلال فشار بیاورد اما اگر آنها اصول جوانمردی را فراموش نمی‌كردند شاید نتیجه پایان جور دیگری رقم می‌خورد.

بائو ضمن تمجید از بازی خودش در نیمه اول دربی اضافه كرد : فكر كنم در نیمه اول بهترین بازی چند سال اخیر خود را به نمایش گذاشتم و در یكی دو صحنه می‌توانستم گلزنی هم بكنم اما در نیمه دوم به دستور كادر فنی در پست هافبك دفاعی بازی كردم و هوارمحمد در پشت هافبك نفوذی قرارگرفت، همین مسأله اجازه نداد بازی خوب من در نیمه دوم تكرار شود.

هافبك پرسپولیس خاطرنشان ساخت: با بازی خوبی كه مقابل استقلال ارائه دادیم ثابت كردیم حقمان قرار گرفتن در میانه جدول نیست و امیدوارم در ادامه راه بدشانسی‌های ما به پایان برسد و كمتر امتیاز از دست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)