پرسپولیس نیوز : مدافع سرخپوشان می‌گوید حمید درخشان مقصر نتایج بد پرسپولیس نیست.

بابک حاتمی درباره تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل راه‌آهن اظهار کرد: نمی‌دانم چرا نتیجه‌ بازی این گونه شد. ما بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشتیم اما نمی‌دانم چه شد در اواخر مسابقه، بازی گره خورد. پس از این که گل اول را به ثمر رساندیم روی یک اشتباه گل دوم را دریافت کردیم و دوباره همه چیز خراب شد. نمی‌دانم چرا این گونه می‌شود؟ البته خدا را شکر که توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و با شکست از زمین خارج نشویم.

وی افزود: شاید بازیکنان‌مان دچار استرس شده باشند اما با این حال باید پیروز می شدیم. در تعطیلات، کمی بازیکنان از شرایط ایده‌آل بدنی فاصله گرفته‌اند و همین موضوع باعث شد در اواخر بازی کم بیاوریم.

حاتمی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند مشکل اصلی پرسپولیس چیست، گفت: نمی‌دانم مشکل از کجاست اما قطعا مشکل نتایج پرسپولیس، حمید درخشان نیست. وقتی بازیکنی نمی‌تواند بغل پا بزند و یا در مقابل دروازه توپ را به بیرون می‌زند، درخشان چه کار می‌تواند انجام دهد. وقتی بازیکنی تا نیمه‌های شب بیدار است و با آمادگی کامل به تمرینات نمی‌آید درخشان چه کار می‌تواند کند؟ سرمربی فقط می‌تواند یازده نفر را انتخاب کند و زمین مسابقه بفرستد. این بازیکنان هستند که باید دروازه حریف را باز کنند. به نظرم من درخشان در کسب این نتایج اصلا مقصر نیست.

مدافع تیم پرسپولیس درباره شعار هواداران علیه سرمربی تیم هم گفت: به اعتقاد من هواداران حق دارند که ناراحت باشند. پرسپولیس نباید این گونه نتیجه‌ بگیرد. پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه حواشی زیادی دارد. این حواشی هم روی نتایج تیم تاثیرگذار است. امیدوارم حواشی از تیم ما دور شود تا بتوانیم در آرامش کارمان را انجام دهیم.

او درباره دیدار تیمش برابر النصر عربستان هم گفت: ما چهارشنبه یک بازی حساس برابر النصر عربستان داریم. در آسیا تا به امروز نتایج خوبی گرفته‌ایم. امیدوارم که بتوانیم با انجام یک بازی منطقی برابر النصر به پیروزی برسیم و راه صعودمان را هموار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)