پرسپولیس نیوز : مدافع کناری پرسپولیس گفت: نه تنها هدف من بلکه هدف کل بچه های تیم ما این است که بتوانیم با پرسپولیس به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

بابک حاتمی مدافع کناری پرسپولیس که به دلیل مسمومیت نتوانست تیمش را در دیدار مقابل سپاهان همراهی کند راجع به این مسابقه و قعرنشینی پرسپولیس و همچنین مهمترین هدفش در این فصل صحبت کرد.

 

* ابتدا درباره آخرین وضعیت مسمومیتت صحبت کن و اینکه چرا این اتفاق افتاد و چه زمانی پزشکان تشخیص دادند قادر به همراهی تیمت در بازی پنج شنبه نیستی؟

متاسفانه شب قبل از بازی دچار حالت تهوع شدم و موقع خواب هم تب و لرز شدیدی داشتم. به طور قطع دلیل آن را نمی دانم. شاید آب های اصفهان به من نساخته بود و مسمومم کرده باشد. پزشکان بعد از معاینه تشخیص دادند قادر به همراهی پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان نخواهم بود. روز بازی آقای برانکو به من گفت قصد ندارد امروز از من استفاده کند و به همین دلیل از روی سکوها شاهد بازی تیمم بودم. در حال حاضر وضعیت بهتری دارم و به نظرم مشکل خاصی برای بازی مقابل ذوب آهن نخواهم داشت و اگر کادرفنی صلاح بداند بازی می کنم.

* پرسپولیس باخت بدی را مقابل سپاهان تجربه کرد و متعاقب آن به قعر جدول رده بندی سقوط کرد اتفاقی که در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر بی سابقه است. نظرت درباره این بازی چیست؟

بچه ها در این بازی عملکرد خوبی داشتند مخصوصا نیمه اول که کاملا سپاهان تحت تاثیر بازی ما بود. اما اشتباهات بچگانه و فردی تیم ما باعث به وجود آمدن این شکست سنگین شد. مستحق شکست نبودیم و حتی می توانستیم بازی را ببریم اما به هر حال قسمت نبود که با امتیاز از اصفهان خارج شویم.

* کادر فنی پرسپولیس اعتراض های زیادی به نحوه قضاوت حسین زرگر داشت. به نظرت عملکرد داوری تاثیری در به وجود آوردن این باخت داشت؟

من از جایگاه وقتی بازی را می دیدم فکر می کنم خطایی که در محوطه جریمه روی امید عالیشاه انجام شد به نظرم پنالتی بود اما اینکه دلیل باخت ما مسایل داوری بود را قبول ندارم و فکر می کنم اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است و حالا در بازی مقابل سپاهان این اشتباهات علیه تیم ما رقم خورد.

* قرار گرفتن در قعر جدول رده بندی اتفاق بسیار تلخی برای پرسپولیس است، از جو تمرینات پرسپولیس در این روزها بگو؟

جو خاصی در تمرین وجود ندارد. همه هم قسم شدیم تا با شکست ذوب آهن ناکامی های گذشته را جبران کنیم و به شرایط ایده آل بازگردیم. متاسفانه ما در بازی قبل علیرغم به نمایش گذاشتن بازی های خوب و هجومی اسیر اشتباهات بچگانه خودمان شدیم و نتایج را از دست دادیم و باعث شد در حال حاضر در ته جدول قرار بگیریم. این جایگاه حق پرسپولیس نیست و مطمئن باشید بردهای ما هم آغاز می شود.

* با این وضعیت به نظرت پرسپولیس شانسی برای قهرمانی دارد؟

فعلا جدول رده بندی سر و شکل مناسبی به خودش نگرفته از ابتدای فصل مهترین هدف ما کسب سهمیه آسیا و قهرمانی در لیگ بوده و همچنان هم هست. انشاءالله بعد از اینکه مصدومین و محرومین ما برسند می توانیم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

* پست اصلی تو دفاع راست است ولی امسال در سمت چپ خط دفاعی به بازی گرفته می شوی. در کدام پست راحتتری بازی کنی و تا به اینجا از عملکرد خودت در دو بازی ابتدایی راضی بودی؟

در مورد پستم حرف اول و آخر را کادر فنی خواهد زد. آقای برانکو اگر بگوید دروازه بان بایستم هم مشکلی ندارم. درباره عملکرد خودم هم بهتر است کارشناسان نظر بدهند.

* در این چند هفته فضای بسیار بدی در صفحات مجازی علیه محسن بنگر و ایمان صادقی به وجود آمده است. نظرت در این رابطه چیست؟

ابتدا باید عرض کنم من در دنیای مجازی هیچ صفحه ای ندارم. اما در مورد هجمه ای که علیه بازیکنان ما راه افتاده باید خدمتتان عرض کنم متاسفانه یک عده آدم بیکار می خواهند هر طور شده با فحاشی به بازیکنان خودشان را خالی کنند. این ها اصلا هوادار نیستند و معلوم نیست از کجا آمده اند. محسن بنگر بازیکن بسیار بزرگی است و خودش می داند چگونه جواب این افراد را بدهد.

* به عنوان آخرین سوال مهمترین هدف بابک حاتمی در فصل پیش رو چیست؟

نه تنها هدف من بلکه هدف کل بچه های تیم ما این است که بتوانیم با پرسپولیس به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم. بعد از آن نیم نگاهی هم به پوشیدن پیراهن تیم ملی دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)