مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست به جادوگر پرحاشيه اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد نظر، مدير برنامه هاي کريمي براي او پس از پايان قراردادش با سرخهاي تهران پيراهن الاهلي يا استيل آذين را در نظر بگيرد. حتي عنوان شد که شايعه جدايي کريمي از پرسپوليس که توسط اين بازيکن تکذيب شد، توسط يکي از اطرفيان خردبين بيان شده است… حتي اين بحث که خردبين براي پيرواني پيغامي فرستاده که در صورت پرداخت مبلغ قابل توجهي زمينه لازم را براي بازگشتش به نيمکت پرسپوليس تحت عنوان مربي فراهم خواهد ساخت، نيز ضميمه اتهاماتي بود که به پيشکسوت پرسپوليس زده شد

،سايت خبري تابناک امروز در گزارشي عجيب نوشت:درگيري اخيرعلي کريمي با محمود خردبين که با توهين کريمي به وي همراه بود، برخلاف روال معمول تقريباً با پاسخ جدي از سوي باشگاه پرسپوليس و شخص خردبين همراه نشد و حتي سرپرست پرسپوليس بخشي از آنچه امروز به نقل از وي و بر عليه کريمي در روزنامه ها درج شده بود را تکذيب کرد تا مسائل تازهاي در خصوص علت اصلي اين درگيري مطرح شود.

پس از درگيري علي کريمي با عباس انصاري‌فرد و خبرنگاران، او اين بار با درگيري با محمود خردبين، مجدد تيتر يک بسياري از روزنامه هاي امروز شد. روزنامه هاي ورزش که تا زمان چاپ هيچ دليل قانع کننده و منطقي براي اين درگيري نيافته بودند، تنها استنباطشان ناراحتي کريمي از يك شعار هواداران حاضر در تمرينات تحت عنوان “خردبين با معرفت.” بود و با اين تصور که کريمي به اين مسئله به نوعي حسادت کرده و درگيري را به وجود آورده، به استقبال تيترهاي جنجالي رفتند.

بر اساس آنچه نوشته شده بود، پس از اين تشويق ها، با اتمام تمرينات، كريمي زودتر از ساير بازيكنان و با نيت قبلي به محمود خردبين نزديك مي‌شود. او در مقام كاپيتان مي‌خواهد از حقوق بازيكنان پرسپوليس دفاع كند اما با ادبيات منحصر به فرد خودش جروبحث با خردبين را با يك هتك حرمت مختصر آغاز مي‌كند: “تو براي اين تيم چكار كردي كه هر روز سرتمرين تشويقت مي‌كنند؟” و كار به جايي ميرسد كه خردبين براي ادب كردن كريمي به‌سمت او حركت كرد اما تداركات تيم با سلام و صلوات او را به‌سمت ماشين مي‌برد تا موسسه خيريه عمل را ترك كند.

علي كريمي هم که سکوت با روحياتش سازگار نيست و قبلا و در نزاع با علي دايي، عباس انصاري‌‌فرد و مسئولان فدراسيون فوتبال تا ته خط رفته است در مقابل مردي كه حكم پدر او را دارد و از احترام خاصي نزد هواداران و بازيكنان برخوردار است گارد محكم‌تري مي‌گيرد: “تو از سرپرستي فقط نشستن روي نيمكت را بلدي. بچه‌ها هنوز پولشان را نگرفته‌اند اما هيچ كار مثبتي براي آنها نكردي. من كه نبايد بيفتم دنبال كار بچه‌ها.” از اينجا به بعد الفاظ ركيك بود كه بين علي كريمي و خردبين رد و بدل شد. خردبين كه از شنيدن اين جمله يكه خورده بود جواب محكمي به كريمي مي‌دهد: “اين چيزها به تو ربطي ندارد هوادار است و هر كسي را كه بخواهد تشويق مي‌كند.”

با اين حال پس از گذشت 24 ساعت از اين موضوع، شنيدههاي تازهاي از پشت پرده اين درگيري را که اوج آن تمرين تيم پرسپوليس مشخص شد و از شنيدههايي منتشر شد که …..

خردبين را اين بار در مظان يکي از بدترين اتهامات ممکنه قرار داد.

بر اساس آنچه در محافل خبري منتشر شد، علت اين درگيري باج خواهي محمود خردبين از علي کريمي براي تمديد قراردادش با پرسپوليس بوده و بر اساس اين شايعات غيرقابل باور، سرپرست به جادوگر پرحاشيه اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت مبلغ مورد نظر، مدير برنامه هاي کريمي براي او پس از پايان قراردادش با سرخهاي تهران پيراهن الاهلي يا استيل آذين را در نظر بگيرد. حتي عنوان شد که شايعه جدايي کريمي از پرسپوليس که توسط اين بازيکن تکذيب شد، توسط يکي از اطرفيان خردبين بيان شده است.

البته اين تمام اتهاماتي نبود که ديروز برخي ها متوجه سرپرست پرسپوليس ساخته بودند و حتي اين بحث که خردبين براي افشين پيرواني پيغامي فرستاده که در صورت پرداخت مبلغ قابل توجهي زمينه لازم را براي بازگشتش به نيمکت پرسپوليس تحت عنوان مربي فراهم خواهد ساخت، نيز ضميمه اتهاماتي بود که به پيشکسوت پرسپوليس زده شد.

در اين ميان عباس انصاريفرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس به عنوان شخص اول اجرايي اين باشگاه که اين روزها براي خصوصي سازي در حال دوندگي است، با شنيدن اين اتهامات براي لحظه اي جا ميخورد و پيش از آنکه عده اي به اين مسائل پر و بال داده و به اين پيشکسوت را هزار و يک اتهام ديگر نيز نسبت دهند، تمامي اين اتهامات را با قاطعيت رد ميکند و در اين باره ميگويد: “اين اتهامات به هيچ عنوان به آقاي خردبين با اين حجم سابقه و کسوت نميچسبد و اصلاً ايشان شانشان اين نيست که بروند و با افشين پيرواني تماس بگيرند و چنين درخواستي داشته باشند.”

نکته جالب آنکه، اين حواشي دقيقاً در مقطعي حساس براي پرسپوليس به وجود آمده که اين تيم بيش از هر زمان نياز به آرامش دارد و چنين تشنج هايي ميتوانست، همين ميزان تمرکز موجود سرخها در آستانه بازي با بنيادکار را هم سلب نمايد و شکستي رقم زند که حداقل به نفع اعضاء فعلي هيات مديره اين باشگاه نيست

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)