تیم فوتبال استقلال که به عنوان اولین نماینده ایران در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده عربستان رفته بود، نخستین بازی خانگی خود را واگذار کرد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی شروع تلخی در این دوره از مسابقات داشته باشند.

 به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و الشباب عربستان از ساعت 19:30 امروز سه شنبه در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بازی با برتری یک بر صفر الشباب خاتمه یافت. تک گل این دیدار را عماد در دقیقه 58 به ثمر رساند.

الشباب در دقیقه 58 به راحتی دروازه استقلال را باز کرد. سانتر عرضی مهاجم این تیم از گوشه چپ محوطه جریمه را عماد در حالی که از سوی نوری یارگیری نمی شد درون دروازه استقلال قرار داد. قلعه نویی در دقیقه 61 در کمال ناباوری مبعلی را بیرون کشید و خسرو حیدری را به زمین فرستاد این در حالی بود که تمامی حملات استقلال روی پاس های مبعلی خلق شده بود.

استقلال بعد از این گل هم به خود نیامد و این الشباب بود که در دقیقه 67 روی یک ضد حمله تا آستانه گل دوم هم پیش رفت که ضربه فرناندو به بالای دروازه رحمتی رفت. استقلال پس از مدت‌ها در دقیقه 74 توسط برهانی صاحب موقعیت شد که این بازیکن در حالتی نامتعادل توپ را به همان نقطه ای زد که دروازه بان حریف حضور داشت.

شاگردان قلعه نویی در دقایق پایانی هم کاری از پیش نبردند و نتیجه را در نهایت به حریف عربستانی خود واگذار کرد.

استقلال که در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته بود بعد از ناکامی در جام حذفی و از دست دادن صدر جدول لیگ برتر این بار در آسیا هم شروع خوبی نداشت و با ناکامی رقابتهای فصل 2014 را در گروه A آغاز کرد.
 

در دیگر مسابقه نمایندگان ایران امشب فولاد خوزستان با الجیش به تساوی بدون گل در زمین حریف رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)