مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكى هافبك مصدوم پرسپوليس آرام آرام به شرايط مطلوب بدنى نزديك مى شود و بعد از تعطيلات يك ماهه ليگ مى تواند براى سرخپوشان بازى كند. او معتقد است پرسپوليس با بردن رقيبان نزديكش، به زودى به صدر جدول نزديك خواهد شد. گفت و گوى با وى را بخوانيد:

• مصدوميتت در چه وضعيتى است؟
– خدا را شكر شرايطم خيلى بهتر است ولى به بازى با شهردارى تبريز نمى رسم و بعد از تعطيلات ليگ مى توانم براى پرسپوليس بازى كنم. در اردوى كيش تمريناتم را شروع خواهم كرد.

 

• اوضاع پرسپوليس چطور است؟
– شرايط تيم خوب است، يعنى عالى است. درست است كه يك مساوى اتفاقى داديم اما شرايط خوبى داريم و بچه ها خيلى با انگيزه تمرين مى كنند تا بتوانيم شهردارى تبريز را ببريم.

  

• قبول دارى كه بازيكن بدشانسى هستى؟
– آره، البته شانس كه چه عرض كنم. فكر كنم قسمت من اين بود كه مصدوم شوم.

• هر وقت هم كه آماده مى شوى مصدوميت سراغت مى آيد.
– بازيكن يا با بدن خراب مصدوم مى شود يا وقتى كه خيلى آماده باشد؛ من هم از آمادگى زياد مصدوم شدم.

• اين اتفاقات روى شرايط روحى ات تاثير نگذاشته است؟
– بالاخره بازيكنى كه دارد به تركيب اصلى تيم مى رسد و آسيب مى بيند، روى شرايط روحى اش تاثير مى گذارد اما تقدير اينطورى بود. شايد قرار بود اتفاق بدترى برايم بيفتد و مصدوميت شديدى سراغم بيايد اما شكر خدا كه اتفاق بدترى برايم نيفتاد.

• در مورد بازى با شهردارى تبريز چه صحبتى دارى؟
– بازى سختى داريم. شهردارى تيم خوبى است هر چند كه نتيجه نگرفته اما جلوى ما انگيزه زيادى دارند. ما براى اينكه زياد از ذوب آهن كه صدرنشين است عقب نيفتيم، بايد اين بازى را ببريم كه انشاءالله مى بريم.

• در تبريز پيروز شدن سخت نيست؟
– چرا، سخت هست. هميشه در تبريز بازى كردن سخت است چه برسد به اينكه ببرى اما پرسپوليس تيم بزرگى است و اميدوارم روز خوب تيم ما باشد تا با تلاش بچه ها و درايت كادر فنى ۳ امتياز اين بازى را به هواداران هديه بدهيم.

• عقب افتادگى از ذوب آهن را چه زمانى جبران مى كنيد؟
– بعد از بازى با شهردارى تبريز خوشبختانه ۵ بازى در تهران داريم كه با رقيبان نزديك پرسپوليس است و اين بازى ها براى ما ۶ امتيازى است. اميدوارم حداكثر امتيازات را دراين بازى ها بگيريم و به صدر جدول برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)