مرجع خبری پرسپولیس: حسين بادامكى هافبك با تجربه پرسپوليس همواره بازيكن آرام و بى حاشيه اى بوده و خبر درگيرى او با حسين عبدى آنقدر غير قابل باور بود كه بهتر ديديم كه با خودش در اين باره تماس گرفته تا اصل ماجرا را جويا شويم.

 

• جريان دعواى تو و حسين عبدى چه بوده است؟
– دعوايى در كار نبود و تنها يك جر و بحث كوچك بود و زمان آن هم بعد از تمرين بود نه قبل از تمرين اما فكر كنم كسى كه اين خبر را داده، خيلى عجله داشته است. من در اين ماجرا مقصر بودم و عذرخواهى هم كردم. ايشان مربى و بزرگتر من است و احترامش واجب است و نبايد روى حرف ايشان حرف مى زدم.

 

• چرا چنين مسائل و مشكلاتى به وجود مى آيد؟

 

– بالاخره پرسپوليس تيم بزرگى است و مشكلات كوچك آن هم زود بزرگ مى شود. بعضى ها شلوغ مى كنند و يك مساله كوچك را خيلى بزرگ مى كنند اما اينطورى كه نوشته بودند، نبود. هر تيمى از اين مشكلات دارد اما اينجا مسائل را بزرگ مى كنند. من بايد باهوش تر عمل مى كردم تا بهانه اى به دست حاشيه پردازان ندهم.

 

• اين اتفاقات تمركز شما را به هم نمى زند؟
– به هر حال يك مقدار مشكل به وجود مى آيد اما با آقاى عبدى صحبت كردم و از ايشان عذرخواهى كردم و همانجا قضيه تمام شد. الان هم خيلى جدى و با انگيزه كارمان را ادامه مى دهيم.

 

• اردوى كيش راضى كننده بود؟
– خيلى خوب بود و صبح و عصر تمرين مى كرديم و يك روز در ميان هم وزنه مى زديم. يكى از بهترين اردوهاى پرسپوليس بود و روى نقاط ضعف تيم كار كرديم و برنامه هاى تاكتيكى كادر فنى را هم مرور كرديم. از نظر بدنى فشار خوبى روى تيم آمد و باعث آمادگى بيشتر ما شد.

 

• يعنى از بازى ملوان به بعد تيم جديدى را مى بينيم؟
– پرسپوليس هميشه سعى كرده بهترين بازى هايش را ارائه بدهد و همواره به پيروزى فكر مى كنيم. بازى با ملوان استارت دوباره اى براى ما خواهد بود. ما ۵ بازى خانگى داريم كه اميدوارم با سربلندى از آن خارج شويم و به صدر جدول برسيم تا فاصله مان با رقبا بيشتر شود.

 

• اين روزها تب بازى تيم ملى و برزيل همه را گرفته است. در مورد اين بازى چه نظرى دارى؟
– به نظر من بازى خيلى خوبى است و فوتبال ايران به چنين بازى هايى احتياج دارد. بازى با چنين تيم هايى به تيم ما شخصيت جهانى مى دهد. ما پتانسيل بازى با تيم هاى بزرگ را داريم و در اين بازى ها است كه نقاط ضعف تيم ملى مشخص مى شود تا بتوانيم در فاصله اى كه تا جام ملت هاى آسيا داريم، اين نقاط ضعف را بر طرف كنيم. البته چنين بازى هايى بايد ادامه داشته باشد و تنها به همين يك بازى ختم نشود.

 

• چقدر دوست داشتى در اين بازى باشى؟
– شخصا آرزو دارم پيراهن تيم ملى را بپوشم اما شرايط مهيا نيست چون مدتى مصدوم بودم. تلاشم را مى كنم تا در بازى هاى بعدى پرسپوليس بازى كنم و به تيم ملى دعوت شوم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)