مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: با ممنوع‌المصاحبه كردن دايي، او را از هواداران دور كردند.

 

حسين بادامكي در مورد ديدار پرسپوليس مقابل داماش از سري مسابقات جام حذفي كه با برتري 2 بر يك سرخپوشان همراه شد؛ اظهار داشت: بازي سختي بود. داماش با اينكه در ليگ دسته اول بازي مي‌كند، اما هميشه بازي‌هاي مشكلي را مقابل اين تيم داشته‌ايم. در مجموع اين ديدار سختي‌هاي خاص خودش را داشت، البته بازي روي چمن مصنوعي نيز بر سخت بودن كار افزوده و روي كيفيت بازي پرسپوليس تأثير گذاشته بود.

 

وي ادامه داد: چون بازي حذفي بود، هوشمندانه بازي كرديم و هر چند كه با يك گل عقب افتاديم، اما خوشبختانه توانستيم با يك بازي خوب نتيجه را جبران و به مرحله بعد صعود كنيم.

 

 

بادامكي در مورد زمين مصنوعي عضدي رشت گفت: داماشي‌ها بيشتر به اين زمين عادت داشتند، اما ما تنها 2 جلسه در تهران تمرين كرده بوديم. زمين سفت بود و احتمال مصدوميت بازيكنان را افزايش داده بود.
وي در مورد صحنه مشكوكي كه در دقايق ابتدايي به سود پرسپوليس رخ داد؛ تأكيد كرد: در اين مورد سؤال كردم كه گفتند توپ گل شده است. در همان زمان هم به داور اين موضوع را گوشزد كردم كه وي در جواب گفت كمك داور بايد آن را گل اعلام مي‌كرد.

 

بادامكي در مورد ديدار بعدي پرسپوليس در جام حذفي مقابل برنده ديدار سپاهان و راه‌آهن و احتمال حضور سپاهان در اين ديدار و اتفاقات هميشگي اين ديدار در جام حذفي گفت:‌ به خاطر اينكه قصد داريم از عنوان قهرماني‌مان دفاع كنيم بايد همه تيم‌ها را ببريم و در اين راه هيچ تيمي براي‌مان فرقي ندارد. سپاهان يا راه‌آهن؛ هر 2 خوب هستند و بازي سختي در مقابل هر كدام كه صعود كنند داريم، اما بايد حتماً برنده شويم.

 

هافبك پرسپوليس در مورد وضعيت اين تيم در ليگ اظهار داشت:‌ وضعيت خوبي داريم، اما متأسفانه با باخت مقابل مس اوضاع در صدر جدول پيچيده‌ و حساس تر شد.

 

وي افزود: ديدار بعدي با سپاهان است. اين تيم از رقيبان هميشگي پرسپوليس است و اميدوارم اين بازي را در تهران با پيروزي پشت سر بگذاريم تا شرايط بهتر هم شود.

 

بادامكي در پاسخ به اين سؤال كه ممنوع‌المصاحبه بودن علي دايي به ضرر پرسپوليس است يا به سود اين تيم؛ تأكيد كرد: كار درستي نبود كه انجام شد. سرمربي يك تيم بايد با هواداران تيمش صحبت كند و اطلاعات و شرايط تيم را در اختيار آنها بگذارد. با اين تصميم سرمربي تيم‌ را از هواداران دور كرده، اما چاره‌اي نيست و بايد با آن ساخت.

 

وي در مورد بازگشتش به ميادين پس از يك مدت مصدوميت و نيمكت نشيني  گفت: شرايط سختي بود و تجربه خوبي به دست آمد. ابتداي فصل در شرايط خوبي بودم كه مصدوم شدم، اما مصدوميت كوتاه مدتي بود و زود برگشتم.

 

بادامكي ادامه داد: بر شدت تمرينات افزودم و در حال حاضر شرايط خوب است، البته دايي هم به من اطمينان كرد و توانستم در تركيب تيم قرار بگيرم.

 

وي با اعلام اينكه از خودم راضي‌ام و شرايط خوبي دارم، عنوان كرد: اگر خوب نبودم، دايي اطمينان نمي‌كرد و به من بازي نمي‌داد. او چيزي كه در زمين مي‌خواهد را اجرا مي‌كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)