مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي، هافبك تيم پرسپوليس اعتراف مي كند كه در بازي با مس حقش گرفتن كارت زرد دوم و اخراج بوده اما داور از خطاي او چشم پوشي كرده تا اشتباهاتش را جبران كند.

 

گل بدي از مس خوردي.
ـ بازي دو تيم بيشتر فيزيكي بود. تيم ما حتي با وجود ده نفره شدن هجومي بازي كرد اما متاسفانه با يك اشتباه بازي را به حريف واگذار كرديم.

 

بازي با پرسپوليس پر از اتفاقاتي بود كه بازيكنان دو تيم به داور اعتراض داشتند.

 

ـ من فكر مي‌كنم داور در بازي تيم ما با مس خواست در واقع اشتباهش را با اشتباه ديگر جبران كند.

 

كدام صحنه را مي گويي؟
ـ توپ در شرايط كاملا آفسايد به مهاجم مس رسيد در همان صحنه هم مدافع ما نورمحمدي اخراج شد. نيمكت ما هم روي خط بود و تمامي آنها به آفسايد بودن صحنه معترض بوده و اعتقاد داشتند نورمحمدي بي‌جهت اخراج شده.البته من هم با گرفتن پيراهن حريف بايد اخراج مي‌شودم، اما فكر مي‌كنم داور به دليل اشتباه در اخراج نورمحمدي مي‌خواست اشتباهش را به نوعي در مورد من جبران كند.

 

در دقايق پاياني نيمه دوم شديداً بر روي خطا بر روي نوروزي معترض بوديد.
در آن صحنه مدافع حريف روي نوروزي خطاي صد درصد پنالتي كرد. آن پنالتي واقعا واضع و روشن بود. داور هم به آن صحنه بسيار نزديك بود اما تعجب مي‌كنم چطور داور آن صحنه را خطاي پنالتي نگرفت .

 

پرسپوليسي‌ها از دربي به اشتباهات داوري شديدا معترض بودند. فكر مي‌كني اين اشتباهات اتفاقي است يا عمدي؟
ـ من اعتقاد دارم داوري‌ها از دربي به بعد عليه تيم ما بوده و هضم اين موضوع براي ما واقعا سخت بوده .ما از اشتباهات داوري در ديدار با استقلال، ملوان نفت تهران و مس كرمان لطمه خورده‌ايم. اخراج اشتباه نورمحمدي بود كه واقعا نقش به سزايي در باخت تيم ما داشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)