مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: باندبازي زياد است و خيلي‌ها عليه من خطي عمل مي‌كنند و شعار مي‌دهند.

حسين بادامكي پس از تساوي 2 بر 2 مقابل شاهين بوشهر و اعتراض هواداران به عملكرد وي در پايان بازي اظهار داشت: بزرگتر از من هم در پرسپوليس دشنام شنيده است چه برسد به من كه بخواهم در برابر اين توطئه‌ها عكس‌العمل نشان بدهم.
وي تاكيد كرد: با باندبازي خيلي‌ها براي سركوب من خطي عمل مي‌كنند. نمي‌خواهم الان بگويم چه كساني هستند ولي به خوبي آنها را مي‌شناسم.
بادامكي ادامه داد:‌ با اين شعارها روحيه من بهتر شده و در زمين كار خودم را انجام مي‌دهم. اين كرانچار است كه بايد درباره من تصميم بگيرد.
هافبك پرسپوليس تصريح كرد: روزي اين آقايان را به همه معرفي خواهم كرد. مگر مي‌شود بعد از ارسال يك توپ بلند و دفع مدافع حريف عليه يك بازيكن جبهه‌گيري شود؟ اميدوارم كارشناسان اعلام كنند كه چقدر در زمين در بازي مقابل شاهين دويدم.

وي در خصوص عكس‌العملش در قبال هواداران و دست زدن براي آنها پس از شعارها گفت: من كاري نكردم. فقط خواستم در آن شرايط بد كه قصد ترك زمين را داشتم به آنها بگويم با اين شعارها همچنان زنده مي‌مانم و علاقه‌ام به پرسپوليس بيشتر مي‌شود. كساني بايد از تيم بروند كه اين خط‌ها را مي‌دهند.
بادامكي يادآور شد: شاهين بسته بازي كرد و متفاوت‌تر از بازي‌هاي گذشته بود. آنها مقابل پرسپوليس با توجه به تغييراتي كه داشتند بسيار با انگيزه بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)