مرجع خبری پرسپولیس :  بازیکن پرسپولیس گفت: برای برد به شیراز می رویم و اگر نتوانیم فجر را شکست دهیم وضعیت‌مان بدتر می شود.

 

حسین بادامکی گفت: بعد از شکست در دربی وضعیت خوبی نداشتیم. با تمرین‌هایی که مربیان در نظر گرفتند وضعیت ما بهتر شد و در دیدار با فجرسپاسی به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

 وی ادامه داد: فجر مربی خوبی دارد و بازیکنانش هم جویای نام و فرصت طلب هستند بنابراین کار دشواری در شیراز داریم. من هم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشم.اگر در این بازی امتیاز از دست بدهیم شرایط ما بدتر می‌شود و با تمام احترامی که برای فجر قائل هستیم باید در این بازی پیروز شویم.

بادامکی در مورد اینکه با تغییر مدیریت شوک لازم به بازیکنان داده شده یا نه گفت: مسایل مدیریتی به بازیکنان ارتباطی پیدا نمی‌کند. شوک در صورتی به تیم وارد می‌شود که ما بتوانیم در شیراز پیروز شویم و از نظر روحی در شرایط خوبی قرار بگیریم و از وضعیت کنونی خارج شویم.

بازیکن پرسپولیس در مورد پاداش رویانیان برای بازیکنان این تیم گفت: افت روحیه ما به دلیل شکست در دربی بود و با وجود آنکه پول زیادی از ابتدای فصل نگرفته‌ایم اما به خاطر پول نبود که وضعیت بدی داشتیم. شکست در دربی باعث افت روحیه ما شد با این حال باید از رویانیان تشکر کنیم که برای بازیکنان پاداش در نظر گرفت. بازیکنان تلاش خواهند کرد در بازی با فجر پیروز شوند. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)