مرجع خبری پرسپولیس : گل استثنايي حسين بادامكي مقابل ملوان او را به تركيب اصلي بازي با شاهين رساند اما نه بادامكي آن گلزن تاثيرگذار بازي اول بود و نه پرسپوليس نيمي از آن نمايش اميدواركننده مصاف با ملوان را ارائه داد.

 

پرسپوليس در بوشهر باخت و بادامكي مهم‌ترين دليل باخت تيمش را اشتباهات فردي و رطوبت بالاي هوا مي‌داند.

 

به نظر تو چرا پرسپوليس باخت؟


فكر مي‌كنم خوب نبوديم، اشتباه هم زياد داشتيم.

 


شرجي بودن هوا چقدر روي كار شما تاثير گذاشته بود؟
نمي‌خواهم بهانه بياورم اما واقعا نفس كشيدن خيلي سخت بود و بدن ما آب زيادي را از دست داد. اين مساله خيلي در بازي ما تاثيرگذار بود اما اگر ما اشتباه نمي‌كرديم، موقعيت چنداني به حريف نمي‌داديم. با دو اشتباه دو گل خورديم و در چنين بازي‌هايي كه شرايط طبيعي نيست، هر كس بيشتر اشتباه كند بازنده است.

 

 

اما بعد از گل اول انگار كه وا داده باشيد، موقعيت‌هاي زيادي به حريف داديد.
طبيعي بود كه مي‌خواستيم جبران كنيم و به همين خاطر جلو كشيديم اما 3-2 موقعيت به حريف داديم. با اين وجود فكر مي‌كنم در 20 دقيقه پاياني بر بازي مسلط بوديم و طالب‌لو آن ضربه سر نوري را فوق‌العاده دفع كرد. البته شاهين تيم خوب و باانگيزه‌اي بود كه از اشتباهات ما نهايت بهره را برد.

 

پس معتقدي دليل اصلي باخت پرسپوليس اشتباهات فردي بود؟
بله، دقيقا همينطور است.

 

قبول داري در شروع كار اينطور نتيجه گرفتن، شرايط بقيه فصل را خيلي دشوار مي‌كند؟
صددرصد همينطور است. بالاخره هوادار برد مي‌خواهد و هر سال نمي‌توان گفت فصل بعد نتيجه مي‌گيريم. پرسپوليس تيم بزرگي است و همه از اين تيم انتظار دارند. ما تا الان 5 امتياز از دست داده‌ايم اما آينده اين تيم روشن است. بايد با تلاش و هماهنگي بيشتر و رفع نقاط ضعف‌مان اين نتايج را جبران كنيم و از خجالت هوادارانمان دربياييم.

 

در اين بازي فيكس بودي. دوندگي‌ات زياد بود اما پاس اشتباه هم زياد داشتي.
بله، من در نيمه اول چند پاس اشتباه دادم اما واقعا در چنين بازي‌هايي فضا براي حركت كم است. اين قضيه در مورد بقيه هم مصداق داشت و بازيكنان انتخاب‌هاي زيادي براي پاس دادن نداشتند. ديديد كه هر دو تيم پاس‌هاي اشتباه زيادي دادند چون سنگيني هوا اجازه نمي‌داد بازيكنان توپ را به همبازيان خود برسانند.

 

ظاهرا در اين بازي هم علي دايي تشويق شده و عليه كاشاني و استيلي شعار داده‌اند؟
من شخصا فكر مي‌كردم تماشاگران بوشهري از حميدخان استقبال خوبي داشته باشند اما در قبال ايشان متاسفانه ناجوانمردانه رفتار كردند. آقاي استيلي براي آنها زحمت كشيده بود اما اين زحمات را ناديده گرفتند. متاسفانه اين مشكلات در ورزشگاه‌ها هست و ميزبان براي اينكه پرسپوليس را از نظر رواني به هم بريزد، نهايت تلاش خود را كرد.

 

چطور بعد از تعويض كريمي، بازوبند كاپيتاني به تو، شيث يا حقيقي كه سابقه بيشتري از نوري داريد، نرسيد؟
من در اين مورد حرفي ندارم!

 

واقعا هوا آنقدر گرم بود كه هر 10 دقيقه يك بار بياييد لب خط و آب بخوريد؟
باور كنيد اگر مي‌شد هر يك دقيقه مي‌آمديم و آب مي‌خورديم. فكر مي‌كنم رطوبت هوا 95 درصد بود و دماي هوا حدود 43-42 درجه. گرما را مي‌شد تحمل كرد اما رطوبت خيلي بالا بود.

 

به نظر تو افتادن بيش از حد بازيكنان شاهين غيرطبيعي نبود؟
متاسفانه اين هم تبديل شده به يك حربه براي تيم‌ها. اينجور فوتبال بازي كردن ديگر خوب نيست اما ما بايد آنقدر قوي باشيم كه اين مسائل در بازي‌مان تاثير نگذارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)