گزارشگران تلويزيون اشتباهاتم را بزرگ مي‌كنند

مرجع خبری پرسپولیس : در سه مسابقه متوالي حسين بادامكي براي پرسپوليس به ميدان رفت، آن‌هم به عنوان هافبك دفاعي، پستي كه در يك سال و نيم اخير فقط در آن به ميدان رفته و شناخته شده.در ادامه مصاحبه هافبک خوش اخلاق پرسپولیس را می خوانیم:


انگار باران برنامه همه تيم‌هاي ليگ برتري را به هم ريخته.
نه در تيم ما كه همه چيز خوب است فقط ديروز در سالن تمرين كرديم و امروز مجبور شديم روي چمن مصنوعي كار كنيم اما فردا (پنج‌شنبه) با تمرين آخر آماده بازي نفت خواهيم شد.

 

اگر شرايط جوي به همين منوال باشد به ضرر پرسپوليس خواهد بود يا فرقي نمي‌كند؟

 

بستگي به زمين دارد اما فكر مي‌كنم روي چمن آزادي را با كاور مي‌پوشانند. فقط در اين شرايط تماشاگر كمتري به ورزشگاه مي‌آيد. تيم نفت هم روي زمين بازي مي‌كند اما احتمالا اين باران يك مقداري در كيفيت بازي اثر مي‌گذارد.

 

غيبت سه بازيكن اصلي‌تان در اين بازي چقدر تاثير دارد؟
خب بالاخره بعد از چند بازي تازه تيم‌مان با اين تركيب هماهنگ شده بود اما ذخيره‌هاي پرسپوليس هم چيزي از اصلي‌ها كم ندارند. طبيعي است كه اگر آن نفرات بودند شرايط‌مان بهتر بود اما اميدوارم غيبت اين سه بازيكن تاثيري در نتيجه نداشته باشد.

 

از شرايط خودت بگو و اينكه چرا بازي‌ات در تركيب اصلي اينقدر كم به چشم مي‌آيد.
طبيعي است كه بايد در پست هافبك دفاعي دوندگي زيادي داشت و نمي‌تواني پاس گل بدهي يا گل بزني. متاسفانه در فوتبال ايران فقط گل و پاس گل را مي‌بينند.


اما با دقت در بازي‌هايت معلوم مي‌شود كه در توپگيري و تخريب بازي هافبك‌هاي حريفان درست عمل مي‌كني.
البته من نمي‌خواهم درباره اين مساله صحبت كنم اما در همين بازي با استيل‌آذين نوع گفتار گزارشگر مسابقه طوري بود كه اين اتفاق بيفتد چون عده زيادي پاي تلويزيون بازي را مي‌بينند و تحت تاثير اين گزارش‌ها قرار مي‌گيرند.


قبول دارم اين گزارش‌ها در تلقي مردم از بازي بازيكنان تاثير زيادي دارد اما نمي‌شود از كارهاي مثبت تو مثل گل اول مقابل استيل‌آذين به راحتي گذشت.
البته انگار من طوري بازي مي‌كنم كه اشتباهاتم بيشتر به چشم مي‌آيد، نيمه اول بازي با استيل يكي دو پاس اشتباه دادم اما كل تيم ما خوب نبود چون مثل گذشته رو به جلو نيستم و در كارهاي تهاجمي شركت نمي‌كنم بازي‌ام خيلي به چشم نمي‌آيد اما گزارشگران هم طوري گزارش مي‌كنند كه دوست دارند روي يك نكته زوم كنند. متاسفانه هيچ نظارتي هم روي كارشان نيست. برخي از آنها يك كار اشتباه را خيلي راحت بزرگ مي‌كنند.

 

خب حتما اين موضوع برايت گران تمام شده.
در دو سال گذشته خيلي از اين مسائل شنيده‌ام اما من كار خودم را مي‌كنم. البته فوتبالم طوري شده كه ديگر تماشاگرپسند نيست چون كاري كه مربي از من مي‌خواهد را اجرا مي‌كنم تا مربي از من راضي باشد. شايد بازي من زياد به چشم نيايد اما تلاش مي‌كنم مربي را راضي كنم و اين مهمترين نكته است.

 

شايد اگر يكي از آن موقعيت‌هاي بازي با ذوب‌آهن را گل مي‌كردي ديگر اين حرف‌ها به ميان نمي‌آمد.
واقعا همين طور است. يك گل مي‌تواند شرايطم را تغيير دهد. اميدوارم در بازي‌هاي آينده اين اتفاق بيفتد. البته من به عنوان هافبك دفاعي اجازه دارم موقع حمله اضافه شوم اما مقابل ذوب يكي دو موقعيت خيلي خوب را خراب كردم. اين مساله به نظر خودم در شرايط نگاه مردم بر فوتبالم تاثير گذاشته اما به شخصه خيلي دوست دارم دوباره گل بزنم.

 

با وجود 4 سال و نيم از حضورت در پرسپوليس برخي معتقدند نتوانسته‌اي بازي‌هاي سال آخرت در ابومسلم كه 10 گل هم زدي را تكرار كني.
آن فصل هم چون گل زدم بازي‌ام به چشم آمد. من خودم از نوع فوتبالم در دو سال آخر راضي‌ام چون از نظر بدني خوب بودم. شايد تماشاگر دوست داشته باشد من دريبل بزنم يا يك شوت خوب بزنم اما خيلي از مواقع پاس ساده و فوتبال فيزيكي بيشتر جواب مي‌دهد.

 

در مقطعي به ميزان دوندگي هافبك‌هاي دفاعي پرسپوليس ايراد گرفته مي‌شد، خودت فكر مي‌كني به اندازه كافي مي‌دوي؟
به نظر من در آن مقطع كه نتيجه نمي‌گرفتيم دويدن هافبك‌هاي دفاعي ملاك نبود، كلا تيم ما كم مي‌دويد اما الان اين نقيصه برطرف شده و تمام بازيكنان بيشتر از قبل مي‌دوند و مي‌جنگند.

 

بازي با نفت را چطور مي‌بيني؟
بازي سختي داريم چون نفت تيم دونده‌اي است، آنها انگيزه زيادي دارند. فكر مي‌كنم باخت‌هاي كمي داشته‌اند و بيشتر مساوي كرده‌اند. اين مساله كه در 5-4 بازي اخيرشان گل نزده‌اند هم به نفع ما نيست چون كار ما را سخت مي‌كند. يكي دو بازي اين تيم را ديده‌ام. آنها خيلي خوب فوتبال بازي مي‌كنند اما اميدوارم با يك بازي خوب و حمايت تماشاگران، سومين برد متوالي را هم به دست آوريم.

 

و حرف‌هاي پاياني.
متشكرم، تلاش مي‌كنم به غير از جلب رضايت مربي در بازي‌هاي بعدي رضايت هواداران را هم جلب كنم و طوري بازي كنم كه آنها دوست داشته باشند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)