مرجع خبری پرسپولیس :  هافبك دونده و طراح تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص بازي مقابل تيم فوتبال فولادگستر تبريز گفت:

بايد پذيرفت كه فولادگستر تبريز چيزي براي از دست دادن ندارد و براي مقام قهرماني قطعا دست به بازي انتحاري خواهد زد كه اين خود كار ما را به شدت دشوار مي‌كند.

«حسين بادامكي»  افزود: شرايط پرسپوليس مطلوب است، طي روزهاي اخير تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم و با انگيزه فراواني كه نزد بازيكنان وجود دارد در صدد هستيم تا با پيروزي مقابل فولادگستر، هواداران‌مان را خوشحال كرده و سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم.

وي تصريح كرد: بازي رفت ديدار دشواري بود، بدون شك ديدار برگشت شرايط به مراتب سخت‌تر خواهد شد و كار مشكلي در پيش‌رو داريم اما مجبوريم براي آسيايي شدن تمام سختي ها را به جان بخريم كه همين كار را نيز انجام خواهيم داد.

وي ادامه داد: اميدوارم بازي خوبي باشد تا هوادارن فوتبال نيز از ديداري تماشايي لذت ببرند، ما هم به چيزي به جز برد و كسب مقام قهرماني فكر نمي‌كنيم و در عين حال نيز كار را تمام شده نمي‌دانيم و بايد شديدا مراقب باشيم تا دچار غافلگيري هاي مرسوم فوتبال نشويم.

بادامكي در خصوص وضعيت خود براي فصل آينده اظهار داشت: در كنار دايي بودن افتخار بزرگي است و چنانچه سال بعد نيز به وجود من نياز داشته باشند قطعا با افتخار در كنار اين تيم باقي خواهم ماند، چون طي اين مدت چيزهاي فراوان و ارزنده‌اي از علي دايي آموخته‌ام كه در ادامه راه نيز كمك حال من خواهد بود.

حسين بادامكي در پايان خاطر نشان كرد: امسال از نظر فوتبالي فصل بسيار سختي را سپري كرده‌ام كه دوست ندارم در اين شرايط حساس سخني از آن به ميان آورم، ولي پس از كسب مقام قهرماني و در يك فرصت مناسب حتما در مورد آنچه كه طي فصل اتفاق افتاده است صحبت خواهم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)