مرجع خبری پرسپولیس : حسین بادامکی گفت: اولین سال حضور من در پرسپولیس با سرمربیگری مصطفی دنیزلی همراه شده بود و خاطره های خوبی از آن سال برایم باقی مانده است.

 

هافبک پرسپولیس با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: در آن سال هر چند عدم دستیابی به جام برای همه ما تلخ بود اما مجموعه ای از مشکلات وجود داشت. جدای از اینها پرسپولیس خوب بازی می کرد و فکر می کنم به همین دلیل برای همه ما خاطرات خوبی رقم خورد.

 

وی افزود: دنیزلی شاید به همین دلیل دوباره برگشت و هواداران هم به خاطر همان بازی ها و البته شخصیت خاص دنیزلی، او را دوست دارند. فکر می کنم همه اینها فرصت های خوبی را ایجاد می کند تا در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط متفاوتی داشته باشیم. بویژه که هواداران استقبال خوبی از این مساله داشته اند.

 

بادامکی تصریح کرد: ما در حال حاضر به آرامش نیاز داریم و اینکه همه بچه ها به خودشان اعتماد کنند و هم اینکه هواداران به تیم اعتماد داشته باشند و احساس می کنم این شرایط بوجود می آید.

 

او در ادامه پیرامون آخرین وضعیت مصدومیت خود و پیش بینی از شرایطش در آینده گفت: خیلی بهتر شده ام و تمرین کردم. نمی خواستم از شروع نیم فصل دوم جا بمانم و امیدوارم مشکل دیگری پیش نیاید. اینکه در ادامه چه خواهد شد به مسائل مختلفی بستگی دارد و آنچه به من مربوط می شود این است که تمام تلاش خودم را بکنم.

 

هافبک سرخپوشان ادامه داد: سال اول که به پرسپولیس آمدم با حضور آقای دنیزلی همراه شد و برای من سال موفقی بود. ابتدا هافبک نفوذی بودم، ولی بعدا که کعبی آمد، یک خط عقب رفتم.

 

بادامکی درباره اینکه امکان جبران نتایج نیم فصل را تا چه حد می داند، گفت: فقط بحث جبران نیست. باید بازی هایی انجام بدهیم که هواداران را راضی کند. همچنین جام قهرمانانان آسیا را داریم. درباره لیگ هم می توانم به همان سالی که آقای دنیزلی بود اشاره کنم که 12 امتیاز اختلاف با استقلال را جبران کردیم که هیچگاه فراموشش نمی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)