این نوع برخورد با اسطوره فوتبال ایران درست نیست


مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن پرسپوليس با اشاره به اتفاقات رخ داده ميان كميته انضباطي و سرمربي اين تيم گفت: اين نوع برخورد با اسطوره فوتبال ايران درست نيست.

 

حسين بادامكي  با اشاره به آغاز تمرينات پرسپوليس عنوان كرد: مصمم هستيم در نيم فصل دوم عملكرد خوبي داشته باشيم و رضايت هواداران را جلب كنيم. در نيم فصل اول افت و خيزهايي داشتيم كه تلاش مي‌كنيم در ادامه راه آن را به حداقل برسانيم.

 

وي به اردوي اين تيم در تركيه و امارات اشاره كرد و گفت: در اين دو اردو با تيم‌هاي بزرگي بازي خواهيم كرد و همين موضوع سطح آمادگي ما را بالا خواهد برد.

رويارويي با تيم‌هاي اروپايي مي‌تواند اعتماد به نفس ما را بالا ببرد و به ‌آمادگي بازيكنان كمك كند.

 

اين بازيكن درباره اينكه قرار است كاپيتان پرسپوليس با راي گيري از بازيكنان انتخاب شود اظهار داشت: از اين موضوع استقبال مي‌كنم. كسي بايد كاپيتان پرسپوليس باشد كه از همه نظر الگو محسوب شود. اين كار خوبي است و با راي گيري فردي كه مورد قبول بازيكنان است كاپيتان مي‌شود هر چند نظر نهايي را سرمربي تيم مي‌دهد.

 

بادامكي با اشاره به اتفاقات اخير ميان دايي و كميته انضباطي تصريح كرد: به اعتقاد من در حق دايي و پرسپوليس اجحاف مي‌شود و درست نيست با اسطوره فوتبال ايران اينگونه برخورد شود.

وي در پايان گفت‌وگو با فارس درباره مسابقات جام ملت‌هاي آسيا گفت: تيم ملي مهره‌هاي خوبي دارد و اميدوارم نتيجه مناسبي كسب كند. با اين حال از خط خوردن هادي نوروزي و عليرضا حقيقي شوكه شدم و انتظار اين موضوع را نداشتم اگرچه سرمربي تصميم نهايي را مي‌گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)