مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دعوت شدنم دور از انتظار بود اما طبعا از این قضیه مانند هر بازیکنی که دعوت نمی‌شود، ناراحتم.

“حسین بادامکی”  اظهارداشت: امیدوارم برای فصل آینده از لحاظ بازیکن تیم دچار تغییر و تحولات زیاد نشود و اکثر بازیکنان حفظ شوند، زیرا در ابتدای فصل به خاطر همین موضوع کمی دچار مشکل شدیم؛ همچنین امیدوارم بازیکنانی جذب پرسپولیس شوند که گره‌گشای این تیم باشند تا بتوانیم در آسیا نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: جشن قهرمانی واقعا در کمال بی‌انضباطی برگزار شد. شخصا وقتی جام بالا نرفته بود آن را ندیده بودم. فقط یک لجظه از دور دیدم کریم باقری در ازدحام جمعیت جام را بالا برد.

هافبک پرسپولیس در خصوص اعلام اسامی تیم ملی و عدم دعوت از سوی قطبی افزود: خوشحالم که دوستانم از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند اما امیدوار بودم از پرسپولیس نفرات بیشتری دعوت شود. در مورد خودم هم باید بگویم که تمام تلاشم را کردم اما نظر سرمربی این بود که دعوت نشوم. پستی که امسال بازی می‌کردم پست بسیار سختی بود. رقیبان زیادی در این پست دارم و شاید به همین دلیل دعوتم دور از انتظار بود اما طبعا از این قضیه مانند هر بازیکنی که دعوت نمی‌شود، ناراحتم.

بادامکی خاطرنشان ساخت: با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد دارم و باید ببینم در آینده چه پیش می‌آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)