مرجع خبری پرسپولیس :  هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به تساوي برابر مس ‌كرمان، اميد ما براي آسيايي شدن به قهرماني در جام حذفي است.

 

حسين بادامكي در مورد تساوي بدون گل پرسپوليس مقابل مس كرمان گفت: به نظر من پرسپوليس بازي خوبي را انجام نداد و مانند بازي‌‌هاي گذشته نبوديم. مسابقات پي در پي فشار زيادي را به تيم آورده و تاثير منفي خود را گذاشته است.

وي ادامه داد: در اين بازي 2 امتياز سرنوشت ساز را از دست داديم و كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا خيلي سخت شد. بهترين موقعيت بود كه با متوقف شدن حريفاني مانند ذوب‌آهن و استقلال يك جهش خوب را در جدول داشته باشيم كه متاسفانه اين طور نشد.

هافبك پرسپوليس افزود: با اين شرايط اميدمان به جام حذفي است. اميدوارم با كسب اين جام بتوانيم انتظارات هواداران را بر آورده كرده و راهي دوره بعدي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شويم.

وي در مورد ديدار با الاتحاد در ليگ قهرمانان آسيا گفت: اين بازي حيثيتي خواهد بود. هر طور شده بايد 3 امتياز بازي را كسب كنيم، تا شرايط‌ ما در جدول بهتر شود.

بادامكي در پاسخ به اين سوال كه كي‌روش، سرمربي تيم ملي گفته است اعتقادي به بازيكنان مسن در تيم ملي ندارد و آيا اميدوار به حضور در تيم ملي است، گفت: من تنها به فكر انجام بازي خوب هستم و اگر در پرسپوليس عملكرد قابل قبولي داشته باشم، نمي‌توانند كه به تيم ملي دعوتم نكنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)