حسین بادامکی می‌گوید امیدوار است با حل شدن مشکل رضا درویش هرچه زودتر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس را جلو ببرند‌.

حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس در مورد متوقف شدن نقل و انتقالات باشگاه باتوجه به محرومیت رضا درویش گفت: باتوجه به اینکه آقای درویش نمی‌توانند امضایی داشته باشند در مراحل اداری، قرار بود از هفته گذشته نامه به باشگاه بزنند که نتوانستند. امیدوارم هرچه زودتر مشکل آقای درویش حل شود که ما هرچه زودتر کارها را جلو ببریم.

او در مورد اینکه کسی به جای درویش نمی‌تواند برای بستن قراردادها امضا بدهد گفت: متاسفانه نمی‌توانیم قرارداد رسمی ببندیم چون پروسه تغییر امضا خیلی زمان‌بر است و حدود یک ماه زمان می‌برد و برای ما مقدور نیست‌. امیدوارم هرچه زودتر کمیته اخلاق حکمش را صادر کند و مشکل آقای درویش حل شود.

بادامکی در مورد اعتراض به محرومیت درویش گفت: بله اعتراض کردیم و کارهایش را انجام می‌دهیم. یک سوءتفاهم خیلی بزرگ اتفاق افتاد و افراد یا دوستانی که از اول فصل دنبال چنین موضوعاتی بودند از آب گل آلود ماهی گرفتند و یک موضوعی که عمدی در آن نبود بزرگ کردند‌.

وی درباره بودجه فصل بعد باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به قهرمانی پرسپولیس و کسب مجوز شرکت در لیگ نخبگان طبق اعلام سازمان لیگ 425 میلیارد بودجه باشگاه است.

وی در پاسخ به اینکه چند درصد بودجه باشگاه به انتخاب سرمربی اختصاص دارد گفت: ما بالاخره هزینه های دیگری هم داریم و قرارداد حدود 11 بازیکن ما تمام شده است و این کار ما را سخت کرده است ضمن این که با رفتن آقای اوسمار برنامه ریزی ما کاملا تغییر کرد و مقداری دچار چالش شدیم. نمی شود به صورت دقیق گفت چقدر برای سرمربی کنار گذاشتیم و بسته به میزان کیفیت و عملکردی که سرمربی داشته متفاوت است. ضمن اینکه هر مربی خارجی که به ایران می آید با خودش چند دستیار می آورد که این مسئله کار را مقداری سخت می کند.

وی در واکنش به سقف 300 تا 400 هزار دلاری پرسپولیس برای سرمربی گفت: نه این عدد درست نیست ولی به هر حال عدد ما محدود است با توجه به سقف بودجه ای که داریم باید خیلی با برنامه ریزی جلو برویم تا خدای نکرده مشکلاتی که سال گذشته پیش آمد تکرار نشود.

بادامکی در واکنش به اینکه گفته می شود یوویچ سرمربی خورفکان که به دلیل نتایج ضعیف اخراج شده آیا گزینه پرسپولیس است یا خیر گفت: وقتی قرار است پرسپولیس سرمربی انتخاب کند این حواشی و دردسرها هم وجود دارد. انواع مربیان معرفی می شوند و گزینه های مختلفی به ما معرفی شدند و درحال بررسی برنامه ها و سابقه مربیان هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. ما گزینه های زیادی داریم و نمی توانم بگویم ایشان قطعا جزو گزینه های ما است اما ایشان هم پیشنهاد شده اند ولی هنوز اتفاق رسمی صورت نگرفته است تا ببینیم گزینه اصلی خواهد بود یا خیر.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس مانند نیم فصل که ریسک کرد و اوسمار را انتخاب کرد باز هم قرار است ریسک کند یا خیر گفت: من فکر میکنم الان نسبت به نیم فصل خیلی متفاوت است. آن زمان تیم ما کامل بود و دغدغه جدایی بازیکنان را نداشتیم و چند بازیکن خوب و باکیفیت هم به تیم اضافه شد و تیم ما کامل بود اما الان با توجه به اینکه قرارداد بازیکنان ما تمام شده و هنوز تسویه حساب نکردیم الان خیلی کار سخت تری داریم و فکر می کنم الان اولویت ما باید حفظ بازیکنان باشد.

بادامکی درباره نارضایتی بازیکنان از نگرفتن طلب هایشان و شرط آنها مبنی بر تسویه حساب برای امضای قرارداد گفت: این مسئله واقعا دغدغه بازیکنان است ولی من فکر میکنم آنها حق دارند و خدا را شکر الان بانک شهر از روزی که آمده خیلی به ما کمک کرده ولی فکر میکنم این پروسه اداری و روال کاری که در بانک ها وجود دارد مقداری زمان بر است و با توجه به زمان کمی که داریم این اتفاق باید سریع تر بیفتد.

وی افزود: درحال صحبت با بازیکنان هستیم و آقای درویش چند روز گذشته با بازیکنان صحبت کردند و باید این پروسه اداری زودتر طی شود تا بتوانیم طلب گذشته بازیکنان را پرداخت کنیم و بتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم.

وی درباره خبر تمدید با ترابی و اسماعیلی فر که منتشر شده گفت: طی دو سه روز گذشته با این بازیکنان صحبت کردیم و مشکل همین پرداخت قراردادهای سال گذشته است و اگر سریع تر پول وارد باشگاه شود این اتفاق خواهد افتاد.

بادامکی با تکذیب رد پیشنهاد 21 میلیاردی باشگاه توسط ترابی گفت: نه بحث مخالفت مطرح نیست. ما چون سقف داریم باید بودجه را رعایت کنیم و هیچ کدام از بازیکنان ما نگفته اند پیشنهاد ما کم است. هرچند نسبت به پیشنهاداتی که از سایر باشگاه ها دارند واقعا کم است اما همه بچه ها دوست دارند در پرسپولیس بمانند و امیدوارم این اتفاق هم بیفتد.

وی درباره مذاکره با باشگاه استقلال خوزستان برای جذب آقایی پور گفت: ما قرار بود برای جذب این بازیکن به باشگاه استقلال خوزستان نامه بزنیم اما با توجه به اینکه آقای درویش الان نمی تواند امضایی انجام دهد هنوز نتوانستیم این کار را انجام دهیم ولی خب صحبت هایی برای جذب او انجام دادیم و نیم فصل گذشته هم برای جذب او صحبت کردیم و امیدواریم هرچه زودتر مشکل آقای درویش حل شود تا بتوانیم کارهای باشگاه را زودتر جلو ببریم.

معاون پرسپولیس درباره زمان انتخاب سرمربی این تیم گفت: زمان خاصی در نظر نداریم ولی هرچه زودتر اتفاق بیفتد به نفع باشگاه است. ما نباید انتخابی انجام دهیم که پس فردا دردسرهای بیشتری داشته باشد و باید گزینه ای انتخاب شود که بتواند به پرسپولیس کمک کند و در بازی های آسیایی تجربه او به کار تیم بیاید ولی هرچه زودتر این انتخاب بشود برای خود ما هم بهتر است.

بادامکی درباره تمدید قرارداد با سیدجلال حسینی گفت: بله دلیلی ندارد که ایشان در پرسپولیس نماند و انشاالله در خدمت ایشان هستیم. فعلا در کلاس مربی گری شرکت کردند و انشالله بتوانیم هرچه سریع تر قرارداد ایشان را هم تمدید کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)