مرجع خبری پرسپولیس : حسین بادامکی گفت: این تعطیلات به خاطر بازی های تیم ملی اجتناب ناپذیر است اما قطعا به ضرر ما تمام می شود. بار قبل همین اتفاق افتاد. الان زمانی بود که باید بازی ها را پشت سر هم انجام می دادیم.

 

 

وی افزود: متاسفانه باید با این شرایط کنار بیائیم، البته اینبار یک فرق هایی وجود دارد. همین تعطیلی از سوی دیگر می تواند به ما کمک کند که مصدومان برسند و البته شرایط سکوها در این دو بازی آخر، فرق کرده بود.

از مشکلات ما فشارهای روحی و روانی بود که در این دو بازی کمتر شد و اثر آنرا دیدیم و امیدواریم با ادامه این روند بتوانیم از خجالت هواداران در بیائیم.

 

هافبک پر توان پرسپولیس درباره پیروزی به دست آمده برابر داماش اضافه کرد: در شرایط عادی هم این بازی سنگین بود و زمین خراب و شرایط جوی هم آن را سنگین تر کرد اما بچه ها خوب دویدند و خوب جنگیدند و به نتیجه دلخواه رسیدیم. این بازی به خودمان نشان داد که اگر اراده کنیم، می توانیم به هر شرایط سخت و دشواری غلبه کنیم. منوط به آنکه با تمرکز و آرامش به میدان برویم که این را مدیون هواداران هستیم و بچه ها هم مصمم هستند تا پرسپولیس به جایگاه اصلی خودش بازگردد.


بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کند این دو پیروزی پایانی برای فشارهای روانی خواهد بود یا نه، گفت: پرسپولیس همیشه باید خوب نتیجه بگیرد. چنین خواسته ای امری طبیعی در پرسپولیس است و بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید با این مساله کنار بیاید اما آنچه در این فصل برای ما دردسر ساز شد، فشار روانی مضاعف ناشی از مسائل دیگر بود که خیلی روی تیم بویژه کادر فنی سنگینی می کرد و امیدواریم که در ادامه با کمتر شدن آن، شرایط بهتری را شاهد باشیم و بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)