راي كميته انضباطي عادلانه نيست

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به آرايي كه صادر شده معتقدم راي كميته انضباطي عادلانه نيست.

 

حسين بادامكي درخصوص راي كميته انضباطي اظهار داشت: با توجه به شناختي كه از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال داشتم تصور مي‌كردم كه آنها فيلم بازي را مجددا مورد ارزيابي قرار دهند و راي متخلفان را جدي‌تر بدهند اما متاسفانه اين طور نشد.

 

وي افزود: باز هم حق پرسپوليس ضايع شد. بايد اتفاقات بازي پرسپوليس و استيل‌آذين موشكافانه‌تر بررسي مي‌شد و اين قدر يك طرفه قضاوت نمي‌شد.

 

بادامكي ادامه داد: صددرصد به اين راي اعتراض دارم و از طريق باشگاه پرسپوليس اين موضوع را پيگيري خواهم كرد. از مسئولين باشگاه هم خواهش مي‌كنم اجازه ندهند در حق بازيكنان تيم اجحاف شود.

بادامكي خاطرنشان كرد:‌ راي كميته انضباطي به هيچ عنوان عادلانه نيست و اگر لازم باشد به ديدار شريفي مي‌روم و خيلي چيزها را بازگو مي‌كنم. درست است كه رضا نورمحمدي پس از گرفتن كارت قرمز كمي از كوره در رفت اما اين دليل نمي‌شود به او دو ماه محروميت بكشد يا خود من كه در اين بين هر چه دلتان بخواهد كتك خوردم اما با اين جريمه مواجه شدم.

 

بادامكي به دليل اتفاقات ديدار پرسپوليس و استيل آذين از سوي كميته انضباطي با توبيخ كتبي با درج در پرونده و 5 ميليون تومان جريمه مواجه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)