معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به تمجید از بازیکنان این تیم پس از پیروزی این تیم برابر ملوان پرداخت و گفت: حتما باید در این بازی به برتری می‌رسیدیم.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر ملوان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، گفت: بازی فوق‌العاده سختی بود، ملوان نشان داد که این تعداد امتیازی که گرفته، واقعا حقش است. علاو بر اینکه ملوان بازیکنان خوبی دارد، از نظر تیمی هم تیم خوبی است و تاکتیکی بازی کردند.

وی افزود: نیمه دوم با توجه فشار بالای بازی‌ها بازیکنان خسته شدند اما با توجه به حساسیت لیگ و فاصله نزدیک امتیازها در صدر با توجه به برد استقلال باید حتما پیروز می‌شدیم و این اتفاق هم افتاد.

بادامکی درباره عملکرد خوب امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس که جایگزین علیرضا بیرانوند مصدوم شده است، اظهار داشت: امیررضا کنار علیرضا بیرانوند سه سال است که کار می‌کند و قطعا این همراهی بی‌تاثیر نبوده است، بازیکنان هم خیلی خوب در داخل زمین از او حمایت کردند و اعتماد نفس و انرژی به رفیعی دادند.

وی گفت: شرایط ما در نیم فصل دوم بهتر است و به جز دقایق پایانی این بازی توپ زیادی روی دروازه ما نیامد اما امیررضا گلر باکیفیتی است و اگر قدر خودش را بداند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن می‌تواند داشته باشد.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره آخرین خبرها درباره واگذاری این تیم هم یادآور شد: ما هم از گوشه و کنار می‌شنویم که قرار است چند بانک مالک تیم شوند و امیدوارم هر اتفاقی می‌خواهد بیفتد این هفته رخ بدهد که با توجه به اولتیماتوم کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس ضرر نکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)