مرجع خبری پرسپولیس : حسين بادامكي درست مثل مجتبي شيري براي اولين بار در ليگ دهم از ابتدا در تركيب پرسپوليس قرار گرفت، آن هم در دربي بزرگ پايتخت.

 

بادامكي يكي از دو هافبك تدافعي سرخ‌ها مقابل حريف ديرينه بود و مثل تمام همبازيانش معتقد است پرسپوليس در اين بازي اسير بدشانسي شد. همچنين شماره 11 سرخ‌ها از عملكرد خودش در اين مسابقه راضي است.

چهار روز از شكست‌تان مقابل استقلال گذشته، شرايط چطور است؟
■ بالاخره هر چه زمان بگذرد راحت‌تر مي‌توان اتفاقات آن بازي را تجزيه و تحليل كرد. به نظر من آن شكست فراموش نشده اما نسبت به روز اول خيلي بهتريم. يكي دو روز ديگر اگر بگذرد شايد شرايط‌مان بهتر شود.

 

بعد از بازي تو تنها بازيكني بودي كه كنار زمين ماندي و مصاحبه كردي، با اين‌حال حتما قبول شكست برايت سخت بوده؟

■ شكست در هر شكلي سخت است مخصوصا اگر مقابل رقيب ديرينه باشد. هضم اين شكست براي هواداران بسيار دشوار است. خودم شخصا از همه آنها عذرخواهي مي‌كنم و اينكه آخر بازي ايستاده ما را تشويق كردند فقط شرمندگي ما را بيشتر كرد. ما نتوانستيم استقلال را ببريم. تيم‌مان بد بازي نكرد ولي خب اتفاقاتي افتاد كه نبريم.

بعد از بازي براي ورود به رختكن بايد از مقابل هواداران پرشماري كه بهت‌زده بودند رد مي‌شدي. حتما خيلي سخت بود.
■ خب اين‌طوري شرمندگي‌مان بيشتر شد. هواداران خيلي به ما محبت داشتند و فكر مي‌كنم اينكه در دربي ببازي و تشويق شوي اتفاقي بي‌سابقه است. آنها براي ما سنگ تمام گذاشتند و به همين خاطر از همه آنها ممنونم.

اولين باري بود كه به‌عنوان بازيكن فيكس در تركيب پرسپوليس قرار مي‌گرفتي، از بازي‌ات راضي هستي؟
■ نيمه اول آن‌طور كه خودم مي‌خواستم نبودم اما نيمه دوم هم تيم‌مان خوب بازي كرد هم من بهتر كار كردم.

خب دليل اينكه نيمه اول خوب بازي نكردي چه بود؟
■ شرايط خودم كه فرق مي‌كرد اما بازي سنگيني بود. مي‌دانستيم استقلال خط هافبك قدرتمندي دارد. يك مقداري به نظر من در ربع دوم نيمه اول آنها بهتر از ما بودند و خود من يكي دو توپ لو دادم.

كلا پاس‌هاي اشتباه زيادي دادي، دليل‌اش چه بود؟
■ نه، فقط دو تا بود. يك بار در وسط زمين تعلل كردم و يك بار هم بازيكن حريف تكل زد و توپ لو رفت. در عوض نيمه دوم دوندگي بيشتري داشتم و با توجه به اينكه هافبك دفاعي بودم عملكردم بد نبود.

البته يك پاس عمقي خوب هم به غلامرضا رضايي دادي.

■ بله اما اگر يك مقدار آرام‌تر پاس مي‌دادم بهتر بود.

 
5 بازي و سه امتياز. تازه بعد از استقلال با ذوب‌آهن بازي داريد كه حريف قدرتمندي است.
■ از اين به بعد همه بازي‌هايمان سخت است. حتي دو سه بازي بعد از ذوب‌آهن كه در تهران است هم بازي سختي خواهد بود اما اميدوارم فردا (امروز) يك بازي خوب در جام حذفي انجام دهيم و از نظر روحي شرايط بهتري پيدا كنيم. چند هفته‌اي است كه بدشانسي سراغ ما آمده اما ان‌شاءالله از اين هفته شرايط بهتر مي‌شود.

فكر مي‌كني بتواني موقعيت‌ات را در تركيب اصلي حفظ كني؟
■ تمام تلاشم را مي‌كنم. ماشاءالله خط هافبك ما بازيكنان خوب زيادي دارد و به نظر من بهترين خط هافبك ليگ است اما من تلاش مي‌كنم تا نظر كادر فني را جلب كنم.

چطور تيمي با بهترين خط هافبك ليگ، مربي بزرگ و بازيكناني كه همگي ادعاي حضور در تيم ملي را دارند، 5 هفته است نتيجه نمي‌گيرد؟
■ به نظر من در يكسري از مسابقات بدشانسي آورديم كه نمونه‌اش همين بازي با استقلال و ملوان است كه هم از داوري ضربه خورديم هم بدشانس بوديم.

مقابل ملوان كه خيلي بد بوديد؟
■ اما با وجود بد بودن دو پنالتي‌مان را نگرفتند.

استقلالي‌ها هم مي‌گفتند در نيمه دوم شما فقط تملك توپ را در اختيار داشتيد وگرنه موقعيتي خلق نكرديد.
■ وقتي تيمي مالك توپ است موقعيت هم مي‌سازد كما اينكه استقلال هم روي ضد حمله موقعيت ساخت و مثل هميشه بازي نكرد. البته اين بازي گذشت و رفت و بايد به خاطر سه امتياز به آنها تبريك بگويم ولي خب ان‌شاءالله ما در هفته‌هاي بعد اين شكست را جبران مي‌كنيم.

مي‌تواني قول بدهي در جام حذفي با يك برد پر گل حريف را شكست خواهيد داد؟
■ ماشاءالله همه تيم‌ها وقتي رودرروي پرسپوليس قرار مي‌گيرند با انگيزه مي‌شوند و تلاش‌شان را مي‌كنند تا مقابل ما نتيجه بگيرند اما ما به برد در اين بازي براي بهتر كردن اوضاع رواني تيم نياز داريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)